štvrtok 28. februára 2013

Back for you 18+




Dopozerala som film a zamierila do sprchy. Veľmi mi chýbal Louis. Nevedela som sa dočkať, kedy sa mi už konečne vráti. Keď sme pred týždňom naposledy volali, povedal, že za približne týždeň je u mňa. Týždeň prešiel a niekedy zajtra by mal byť už doma.

Pustila som si teplú vodu na seba. Hlavicu som zastrčila dp držiaka a nechala vodu len tak tiecť. Kvôli tomu som ostala veľmi nadržaná a neostávalo mi nič ako sa uspokojiť sama. Začala som sa jednou rukou tam dole dráždiť a druhou blúdiť po svojom tele. Pri tom som myslela na Louisa. Zastrčila som do seba najskôr jeden prst. Potom druhý. Nahlas som vzdychala pri tom. No môjho vrcholu nikde. Takže dnes zas nič, smutne som si povzdychla.
Niekto sa začal ma dotýkať. Zastrčil do mňa teraz on dva prsty. Kmital s nimi vo mne. Znova som začala najlas vzdychať. Nevidela som, kto to je. Stála som mu chrbtom.
Ten niekto ma začal bozkávať na krku a druhou voľnou rukou prešiel na moje prsia. Chytil jedna a začal sa s ním hrať. No to som ja už vzdychala ako šialená. Nejako som pootočila hlavu, aby som uvidela toho, kto mi spôsobuje tskú rozkoš.
,,Louis," zakričala som jeho meno. Akurát vtedy som dosiahla svojho vrcholu. Vytiahol zo mňa prsty. Otočila som sa a ako som trocha predýchala svoj orgazmus, skočila naňho.
,,Ty si sa vrátil. Veľmi si mi chýbal," pobozkala som ho.
,,Veď aj ty mne. Stihli sme skoršie lietadlo, tak som tu skôr. Vidím, že si sa ma nevedela už dočkať," povedal, keď som sa nachvíľu odtiahla. Trocha som sa začervenala. Pozrela si sa mu do očí.
Louis vypol sprchu a zdvihol ma. Nohami som sa obmotala okolo jeho pása. Aj som zabudla, že bola zapnutá sprcha.
Položil ma na posteľ a priľahol. Lakťami sa pridržiaval, aby neležal celou svojou váhou na mne. Pri tom ma nenásytne bozkával na pery. Objala som ho a držala. Bála som sa, že to je len sen a zachvíľu sa zobudím na gauči pri televízore.
Perami zamieril nižšie. Chvíľu sa zdržal na krku, potom ďalšia zastávka bola moje prsia. Na jedno sa mi prisal a druhú masíroval rukou. Hlasno som začala vzdychať. Po chvíli ho to asi prestalo baviť a išiel znova nižšie. Peramima bozkával na podbrušku a rukami hladil vnútornú stranu stehien. Pomaly prešiel k môjmu vstupu a jazykom ma dráždil. Hlasno som vsdychala a rukami si začala pritláčať jeho hlavu bližšie. Jazykom kmital vo mne až kým nenastal už môj druhý orgazmus. Chvíľu počkal, kedyho predýcjam a potom ma znova začal hladovo bozkávať na pery. Chcela som mu to oplatiť. Prevalila som ho pod seba a sadla si naňho obkročmo. Bozkávala som ho na krku a robila značky, že je môj. Ako som perami išla stále nižšie, stopol ma. Moju tvár si pritiahol k rej svojej. Pozrel mi do očí.
,,Nie. Dnes je to len tebe," po týchto slovách ma pobozkal a prevalil pod seba. Potom do mňa vnikol. Keďže beriem tabletky, nevadilo, že si nedal ochranu.
Najskôr do mňa prirážal jemne a pomaly. Postupne, ako začal prirážať rýchlejšie a prudšie, sa znásobila aj sila naších vzdychov.
,,Lou-uis," zavzdychala som jeho meno. Bol to signál, že ja už budem.
,,Eš-te chví-ľu," ešte viac pridal, čo som si myslela, že viac sa už nedá.
Zrazu som sa v návale orgazmu vrehla v páse. Moje vnútro zaplnila teplá tekutina. Louis sa unavene zvalil na mňa. Chvíľu sme to predýchavali. Potom sa zkotúľal zo mňa vedľa. Hlavu som mu položila na hruď. Objal ma.
,,Milujem ťa. Som rád, že som sa konečne vrátil k tebe. Znova doma," pobozkal ma do vlasov.
,,Aj ťa milujem a som rada, že si doma," povedala som mu. Potom zaspala s dobrým pocitom pri milovanej osobe.

2 komentáre: