štvrtok 28. februára 2013

Happy birthday, darling 18+




,,Som zvedavá, čo pre mňa pripravil," rozmýšľala som trocha nahlas. Veď to je aj tak jedno, keďže sa tu nikto nie je. Akurát som v škole na záchodoch. Je prestávka. Dnes mám ešte aj  narodeniny.
Rozmýšľala som celú cestu do triedy. Vždy mi vymyslel niečo iné. Niečo také, čo by mňa nenapadlo. Takže už ani netipujem, čo by to mohlo byť. Spolu sme už približne rok aj niekoľko mesiacov. Kadečo pre mňa vymýšla, aj keď nemám práve narodeniny. Chce mi tým vynahradiť čas, ktorý je niekoľko kilometrov odo mňa na turné.
,,Pohni Amber, za chvíľu bude zvoniť. Nesnívaj už toľko o ňom. Dnes veď konrčne uvidíte. Teraz však sa sústreď. Už len táto hodina," ťahala ma do tried Michelle, moja najlepšia kamarátka.


Nejak som už vydržala tú hodinu a išla domov. Doma ešte nikto nebol. Aspoň  mi to zdalo. No potom som si všimla kufrov v obývačke. Tašku som tam tiež nechala. Prešla som do kuchyne a hľadala ho. Nebol tam. Prešla som do spálne. Ani tam nebol. Potom som započula tiecť vodu v kúpeľni. Čiže sa sprchuje. Vyzliekla som rifle a tričko, v ktorých som bola v škole. Len v spodnom prádle som prešla k skrini. Chcela som si odtiaľ zobrať tepláky a druhé tričko. Otvorila som skriňu. Začala som sa v nej hrabať. Zrazu som však pocítila dotyk na bokoch. Potom jeho dych na krku.
,,Ahoj, zlato," pozdravila som ho a otočila sa. Objala som ho rukami okolo krku a zapozerala sa do jeho krásnych orieškovohnedých očí.
,,Chýbala si mi Amber," povedal a nežne ma pobozkal.
,,Aj ty mne Liam," povedala som, keď sme sa od seba na chvíľu odtiahli. Potom ma však znova pobozkal, ale oveľa vášnivejšie. Podlomili sa mi z toho kolená. Keby ma nedržal, asi by som spadla.
Jazykom mi prešiel po spodnej pere. Pootvorila som ústa a jazykom mi vošiel do nich. Začal menší boj o nadvládu. Ako vždy ho Liam vyhral. Presunuli sme sa k posteli. Povalil ma a ľahol si na mňa. Iba teraz som si všimla, že má okolo pása omotaný len uterák. Zbavila som sa ho.
Začal ma bozkávať na krk a hľadil mi prsia cez podprsenku. Úplne ma tým odzbrojil. Len som vzdychala. Na nič iné som sa nezmohla. Už mu začala zavadzať moja podprsenka, tak sa jej zbavil. Prisal sa mi na jednu bradavku a duhú láskal rukov. Pri ňom, keď mi robil toto, nedokázala som len vzdychať ako najatá.
Asi ho to prestalo baviť, tak perami prešiel až k môjmu najcitlivejšiemu miestu. Jazykom aj zanechával mokrú cestičku. Stiahol mi posledný kúsok oblečenia zarazil sa. Zdvihol sa a niekam odišiel. Nechápavo som hľadela za ním. Po pár minutách bol späť. Niesol šľahačku. Tak a teraz som zvedavá, čo s ňou chce robiť.
Vrátil sa ku mne. Nastriekal mi ju na brucho a začal zlízavať. Pri tom som sa neubránila smiechu. Veľmi to šleklilo. Nastriekal z nej aj do úst. Ako som to zjedla strčil mi tam jazyk. Vášnivo ma bozkával. Strčil do mňa jeden prst. Postupne pridal ešte dva. Vtedy som sa začala približovať k vrcholu. Nedokázala som ho viac bozkávať a iba som vzdychala. K prstom pridal aj jazyk. To už som si myslela, že sa zblázdnim. Po chvíli som vyvrcholila. Liam chvíľu počkal, kým to predýcham. Potom ma priľahol.
,,Dala si si dnes tabletky?" spýtal sa ma. Prikývla som. Potom ho vrazil do mňa. Ani som nepomyslela, že by som mu ovplatila predšlé vyvrcholenie.
Chvíľu počkal, kým si zvyknem na jeho veľkosť. Poton jemne prirazil. Vzdychla som. Pomaly začal prirážať.
,,Liam, pridaj," povedala som pomedzi vzdychy. Pridal. To už sme obaja hlasno vzdychali. Už som začala pociťovať, že sa to blíží.
,,Zakrič moje meno. Kto ti robí tú slasť?" povedal mi.
,,Jasne, že ty. Liam," zavzdychala som hlasnejšie. Jeho meno som vykríkla.
,,Ach, Liam," to bolo preňho znamenie, že už pomaly budem
,,Vydrž ešte chvíľu," prešiel na brutálne tempo. Obaja sme nahlas vzdyxhala. Keď to prišlo na nás, vykríkli sme svoje mená.
,,LIAM!"
,,AMBER!"
Unavene sa zvalil na mňa. Chvíľu sme oddychovali. Potom vyšiel zo mňa a prevalil sa vedľa. Posunula som sa viac k nemu a hlavu položila na jeho hruď.
,,Happy birthday, darling," poprial mi.
,,Thanks." Chvíľu sme tak ležali.
,,Mali by sme k chalanom. Pripravili pre teba naroeninovú oslavu," povedal zrazu.
..No ďakujem. Teraz mi to hovoríš, keď si ma tak unavil? Ale idem. Je to od nich milé," usmiala som sa. Vyliezla som z postele a zamierila do kúpeľne. Pri dverách som zastala a otočila sa.
,,Nechceš sa pridať?"spýtala som sa ho. Jasné, že neváhal a išiel. Dali sme si spoločnú sprchu a išli k chalanom.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára