utorok 26. februára 2013

Heart attack 1




Takže tu je prvá časť. Dúfam, že to bude niekto čítať. Tak pekné čítanie. Super by bolo ak by ste aj zanechali komentár. :D Adri

„Prosím, zapnite si pásy. Budeme pristávať." povedala letuška. Konečne sa mi podarilo zaspať a na to ma ona zobudila. No nevadilo mi to. Aspoň už viem, že budem pristávať . Zapla som si pás a čakala. Po asi pól hodine som už stála s kufrom na pred letiskom a čakala Suzi. Keď som s ňou naposledy volala, hovorila, že keď priletím, bude ma čakať. Ale asi sa zdržala. Alebo zabudla na mňa, ale na túto možnosť môžem hneď zabudnúť. Na ňu sa dá spoľahnúť.
„Radšej jej zavolám,“ povedala som si a už som aj zapínala mobil. Hneď ako sa mi zapol, naskočila mi kopa neprijatých hovorov a už mi aj volala.

„Suzi?“ opýtala som sa.
„Áno ja som. Prepáč, ale teraz vážne neviem prísť pre teba. Musím pracovať a neviem odísť. Zavolaj si taxík a choď zatiaľ do Nando’s v centre blízko parku. Pošlem niekoho tam po teba a nezabudni sa najesť, keď už tam budeš. Určite si hladná,“ povedala mi.

„Dobre a som hladná veľmi. Pokojne by som zjedla aj koňa,“ zasmiali sme sa a zrušila som hovor.

„Mala by som začať hovoriť po anglicky, lebo mi to nikto nebude rozumieť,“ povedala som si a uvidela jeden párik, ktorý prešiel  pri mne a tak divne sa na mňa pozeral.
„Aj by som sa mala menej rozprávať sama so sebou.“ Zdvihla som zo zeme kufor a nastúpila do najbližšieho taxíka. Taxikárovi som nadiktovala kam má ísť a už sme išli. Celú cestu som pokukovala von. Potom som si však spomenula, že som zabudla premeniť eurá na libry. Ale na šťastie som mala v peňaženke nejaké od minula. Dúfam, že to bude stačiť. Hneď ako som sa dostala ku Nando’s , zaplatila taxikárovi, našťastie som mala dosť a ešte mi aj ostalo päť libier, som zavolala Suzi. Až po štvrtom pípnutí to zdvihla.
„Suzi, ja som si zabudla premeniť eurá za libry, nemám len päť libier,“ povedala som jej. Bolo počuť vzdych a potom sa ozvala : „Dám peniaze, tomu koho pošlem po teba. Sadni si niekam ku oknu dozadu.“
„Dobre,“ odpovedala som jej a zrušila hovor. Už som bola naozaj veľmi hladná. Vošla som dnu a išla ku nejakému voľnému stolu vzadu. Bolo tam jedno voľné miesto. Pod stôl som vsunula kufor, ale nie veľmi, aby bol vidieť a nezavadzal veľmi. Bundu som hodila na lavicu a s kabelkou sa postavila do radu. Keď som bola na rade, objednala som si veľkú colu, hamburger a hranolky. Platila som £4.80. Niekto sa asi nado mnou zľutoval. Potom som išla na svoje miesto najesť sa. Dojedla som a dopíjala colu, keď sa pred podnikom ozval krik jačiacich fanúšikov.
„Asi niekto slávny,“ povedala som si potichu a keď som sa obzrela aj to tak bolo. Podarilo sa mu prebojovať až dnu a smeroval sem dozadu. Dopila som colu, zobrala si bundu a keď som chcela vstať, skoro som doňho vrazila. Stál pri mne.
„Už odchádzam. Môžete si sadnúť,“ povedala som mu už po anglicky. Pomaly som sa do toho dostávala. V taxíku a pri pokladni som mala ešte trocha divnú výslovnosť, ale už je to dobre.
„Si Adne Miltova?“ opýtal sa ma. Prekvapene som pozerala naňho. Nechápala som odkiaľ môže vedieť moje meno. Aj on určite videl, že som v menšom šoku, tak pokračoval : „Suzi ma poslala za tebou. Teraz pár hodín pred koncertom má veľa roboty, takže nevedela prísť.“
„Áno, som,“ na viac som sa nezmohla. Adne preber sa, veď on je s tej skupiny, ktorú nemáš rada. Nesprávaj sa, akoby si stretla napríklad Exampla, v mysli som sa napomenula. Zaujala som postoj, nezaujíma kto si, ale idem s tebou.
„Ideme?“ opýtal sa ma. Prikývla som. Zamierili sme von do davu jačiacich dievčat. Ten blonďák ma chytil za ruku a ťahal až k aut. Jeho bodygard nás pretláčal dopredu a bral môj kufor.. Až v limuzíne sme boli v bezpečí. Ten blondiak ma ešte stále držal za ruky. Tak jemne som si ju vytrhla zo zovretia. Pozrel na mňa.
„Jáj prepáč, zabudol som sa ti predstaviť. Suzi hovorila, že našu skupinu nepočúvaš, takže nás nepoznáš,“ povedal a podal mi ruku.
„Ja som Niall Horan,“ potriasli sme si rukami a už sme išli. Počas cesty som sa pozerala von oknom. Pár krát som si v okne všimla Niallov odraz ako ma sleduje. Nechcelo sa mi otočiť hlavu jeho smerom a opýtať sa ho čo tak kuká na mňa, pretože som bola veľmi unavená z letu a druhým dôvodom bolo, že som nechcela, aby vedel, čo si myslím o celebritách, takých ako je on. Už sa mi zatvárali oči, keď sme už konečne zastali.
„Poď, trocha sa prejdeme ku skúšobni. Keby sme tam išli rovno a tam zastavili, bolo by to také ako pred chvíľou pred Nando’s,“ povedal mi keď som vystupovala. Vonku si rýchlo natiahol na hlavu kapucňu a dal si slnečné okuliare. Zobrala som si kufor z limuzíny. Počkali sme kým limuzína odišla a potom sme vykročili. Mlčky sme išli vedľa seba. Bolo trápne ticho. Nakoniec  ho Niall prerušil.
„Si v Londýne prvý raz?“ opýtal sa ma. Pokrútila som hlavou.
„Si Suzina sestra? Nikdy nespomínala rodinu, no okrem teba,“ povedal.
„Mne zas o vás nič nepovedala. A čo robí ona u vás. Myslela som, že má kaderníctvo,“ nakoniec som sa pridala, aby nemal blbý pocit, že sa rozpráva sám so sebou. Zdal sa byť milý.
„Je naša vizážistka. Asi nechcela, aby si vyvádzala a presvedčovala ju, aby zobrala za nami. Ale táto možnosť to asi nebude, keďže sa o našu hudbu nezaujímaš. Čo takého vôbec počúvaš?“
„Mám rada punk, rock, techno a aj pop, ale ten počúvam málokedy. A niekedy aj rap.“
„Aha a máš niekoho obľúbeného?“
„No tak ja obľúbenca veľmi nemám, keďže po pár mesiacoch počúvam niekoho iného. Ale dá sa povedať, že teraz rada počúvam pesníčky od Exampla, Linkin Park the Wanted a Simple Plan.“
„Fúha konkurenciu. A Justina Biebera nemáš rada?“
„Tak toho vôbec. Jeho nemám rada, ale chvíľu sa mi páčila od neho pesnička Boyfriend a tú, čo spieval s...“ nevedelo ma napadnúť ako sa volá tá skupina.
„Je to nejaká novšia?“ skúšal mi asi pomôcť.
„Ani nie, ale nechaj to tak. Keď ma napadne poviem ti.“ Ďalej sme už kráčali znova potichu.
„Live my life,“ zrazu som vykríkla. Myslím, že som ho trocha naplašila, lebo trocha poskočil.
„Prepáč, keď som ťa náhodou naplašila,“ rýchlo som dodala.
„Ale to nič, len som premýšľal. A tá pesnička sa aj mne páčila,“ povedal. Ďalej sme išli znova potichu. Po pár metroch už sme boli na mieste. Otvoril mi dvere a vošiel až po mne. Potom ma nasmeroval, že ktorým smerom mám ísť a ospravedlnil sa, že už bude musieť ísť. Medzi toľkými dverami som trafila až na tretí pokus. Keď som vošla, akurát upravovala jedného chalana, asi tiež s tej skupiny. Mal hnedé kučeravé vlasy, a keď sa na mňa pozrel v zrkadle, všimla som si, že má zelené oči. Zrazu však prišiel do miestnosti ďalší. Pohľad upriamil naňho.
„Suzi, kde je lak na vlasy?“ opýtal sa ten druhý. Má čierne vlasy a trocha tmavšiu pokožku. Hneď ako si ma všimol zamieril ku mne.
„Ahoj, ty musíš byť Adne. Ja som Zayn,“ povedal a podal mi ruku a pri tom som aj prikývla. Vtedy si ma všimla už aj Suzi. Položila nožničky a objala ma na uvítanie.
„No konečne si už tu. Že si Niall ešte objednal niečo v Nando’s? Hovorila som mu, aby nezdržoval. Najesť sa môže aj tu, ale by si môže objednať aj pizzu,“ stále ma silno objímala, ale keď mi konečne dovolila dýchať povedala som jej : „Nie nič si neobjednával. Pred   Nando’s bolo veľmi rušno.“
„Jáj,“ povedala a všetci sme sa začali smiať. Všetci sme vedeli, čo som myslela tým, že tam bolo veľmi rušno.
„Hneď sa ti budem venovať, len musím dokončiť vlasy tuto Harrymu,“ ukázala sa chlapca s kučeravými vlasmi, ktorý mi zakýval.
„Dobre. Mám čas. Zatiaľ si môžem tu niekde sadnúť a zaparkovať kufor,“ povedala som a zamierila ku sedačke na druhej strane miestnosti. V pól ceste ma Zayn stopol.
„Daj, ja ti ten kufor tam zoberiem a potom ťa môžem zobrať aj za ostatnými chalanmi.“ Na moju odpoveď nečakal. Hneď mi zobral z ruky kufor, zaparkoval ho pri sedačke a už ma za ruku ťahal halou niekam preč. Na konci chodby sme vošli do miestnosti, z ktorej vychádzali  divne zvuky. Uvidela som tam dvoch chalanov, ako sa naháňajú a kričia po sebe a Nialla, ktorý sa smial v rohu.
„Prečo sa tí dvaja naháňajú?“ opýtala som sa Zayna.
„Neviem. Poď zistíme to,“ povedal mi a už ma zas ťahal, ale teraz za nimi. Keď nás uvideli zastali. Ten s krátkymi hnedými vlasmi vytrhol tomu druhému s krátkymi hnedými vlasmi a trakmi mobil z ruky. Ten s trakmi zas kukal na nás.
„Zayn, to je tvoja nová frajerka?“ opýtal sa ho ten s trakmi a pri tom sa smial.
„Nie Tommo. To je Adne, Suzina sesternica. Prišla pred chvíľou,“ odpovedal mi.
„Ja som vám to hovoril, ale na čo by ste ma počúvali,“ zakričal Niall a išiel k nám. Keď bol u nás ukázal prvého chalana, toho s krátkymi vlasmi.
„To je Liam a tamten trulo je Louis,“ potom ukázal na druhého s krátkymi vlasmi a s trakmi.
„Adne!“ niekto na mňa kričal. Otočila som sa a uvidela Harryho.
„Volá ťa Suzi, ale hovorila aj, že keď chceš sledovať našu skúšku, kludne môžeš ostať,“ povedal mi.



Adne                                                               Niall                                                                                

4 komentáre:

  1. Ahoj :-) :-) Miluji 1D a ty si mi to ještě více skrášlila máš velký talent jen tak dál :-) :-) :-) :-) jinak máš email AK ano ozvy sa mi :-) :-) :-) barborasenkova94@gmail.com dakujem prajem pkny den :-) :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj super..... pomahas mi pri nude naozaj dakujem ....

    OdpovedaťOdstrániť