streda 27. februára 2013

My cousin's best friend 18+





S kamoškou Abby sme dnes večer išli na koncert skupiny One Direction. Nechápeme babám, ktoré idú zošalieť kvôli nim. Aj keď je to moja obľúbená skupina, nešaliem kvôli nim. Ani Abby nie. Podarilo sa nám obsadiť miesta aspoň tak blízko, aby sme videli na pódiu. Abby išla na záchoda ja som mala zatiaľ strážiť veci. No už tam bola nejak dlho. Pozrela som na hodinky. O 20 minút to malo začať. Aj keď mala ešte 20 minút, mne sa však zdalo, že tam je už veľmi dlho,
tak som radšej zavolala. No vlastne som jej chcela zavolať, ale nevedela som. Mobil som mala u nej v kabelke. Radšej som sa išla pozrieť za ňou, nieže sa jej niečo stane. Aj keď ma určite zabije kvôli tým miestam, ale budem vedieť, že je v poriadku. Dúfam, že to pochopí. Dostala som sa do nejak chodby, kde chodilo ešte pár báb, ale nebolo ich veľa. Išla som stále ďalej chodbou. Nevedel som kadiaľ mám ísť, tak som sa chcela niekoho opýtať. Zrazu tu však nikto nebol. Otočila som sa, že pôjdem späť a predtým ako som sa pohla niekto do mňa vrazil. Nie silno, čiže ani jeden z nás nespadol na zem. Aspoň dúfam. Rýchlo som sa otočila. Keď som uvidela, kto stojí predo mňa, došli mi slová.


"Prepáč, nechcel som. Nevšimol som si ťa," ospravedlňoval sa mi samotný Harry Styles.
"Prepáč, to ja som tu stála strede chodby..." ospravedlňoval som sa zas ja.
"Stratila si sa?"
"Vyzerám tak?" pozrela som naňho, vzdychla a prikývla. "Hľadala som záchody."
"No tak to si sa vydala zlým smerom. Ešte chvíľku mám čas, tak ti môžem ukázať kadiaľ máš ísť." Keď dohovoril, už sme aj išli. Cestou som mu povedala, že som tam len chcela ísť za kamoškou, lebo som sa bála o ňu, či sa jej niečo nestalo.
"Dlho bola preč, a keď som jej chcela zavolať, spomenula som si, že mobil mám u nej," dohovorila som a už sme aj boli pri záchodoch. Dvere sa pohli a von vyšla Abby. Najskôr pozrel na mňa a potom na Harryho, ktorého aj objala.
"Ahoj, Harry. Nemáš sa chystať na koncert, čo tu robíš?" Nechápala som, odkiaľ sa poznajú.
"Ale len som ukazoval cestu na záchody," povedal a ukázal na mňa. Vtedy znova Abby pozrela na mňa. Ten pohľad som u nej poznala. Trocha nahnevaný, trocha nechápavý. Rýchlo som jej chcela povedať, že prečo som nestrážila naše miesta a išla som za ňou, keď ma Harry predbehol.
"Mala strach, či sa ti niečo nestalo. A čo si mi nezavolala, že prídeš na koncert. Dostal by som ťa ku ostatným do zákulisia," opýtal sa Abby.
"Nechcela som ťa otravovať." Pozerala som raz na neho a raz na ňu. Chcela som vedieť, odkiaľ sa oni dvaja poznajú. Keď si dobre spomínam, Abby nikdy nehovorila nič o tom, že sa poznajú osobne. Už, už som sa to chcela opýtať, keď sme sa pohli niekam, neviem kam, keďže som nepočúvala o čom sa rozprávajú.
"Harry je môj bratranec," vysvetlila mi to Abby cestou. Len som prikývla. Potom doma u nej spustím otázky na ňu. Vošli sme do nejakej miestnosti, asi šatni. Boli tam všetci.
"chalani pozrite, koho som cestou našiel," zakričal Harry na chalanov. Pozreli na nás.
"Ahojte," pozdravili sme ich. Abby sa hneď išla s každým na privítanie objať. Ja som tam ostala stáť ako prikovaná.
"Ozaj chalani, toto je moja dobrá kamoška Kate," ukázala na mňa. Nevedela som, čo robiť, tak som im iba zakývala a pritom sa usmievala. Každý aj mňa objal na privítanie.
"No veď tam len tak nestoj. Poď si sadnúť ku nám. My nehryzieme," povedal mi Louis a všetci sme sa zasmiali nad jeho poznámkou. Sadla som si na gauč pri Nialla. On sa mi z nich najviac páčil. Chvíľku som sa s ním rozprávala o všeličom možnom a potom už museli ísť. Mňa s Abby zaviedli do VIP miestosti, kde sme boli ešte dve dievčatá. Hneď som ich spoznala. Boli to Eleanor a Danielle. Na privítanie sme sa objali. Aj s nimi sa Abby poznala. Tak to už naozaj mi bude mať čo vysvetľovať. No tieto myšlienky odsuniem dozadu a budem si teraz užívať koncert.
Keď chalani dospievali, prišli za nami. Boli naozaj skvelí. Povedali nám, aby sme ich počkali pri zadnom východe. Museli sa ísť ešte prezliecť. Všetky štyri sme teda išli tam. Chvíľu som tam stála spolu s nimi až nakoniec som si spomenula na to, že doma ma čakajú rodičia. Sľúbila som im, že prídem domov hneď ako sa koncert skončí. Abby som chytila za ruku a potiahla ju trocha ďalej.
"Musím ísť už domov. Doma som sľúbila, že prídem domov hneď ako sa koncert skončí," povedala som jej. Zatvárila sa sklamane a keď som už chcela ísť, chytila ma za ruku a tým ma zastavila.
"Veď im zavolaj, že prespíš u mňa. Teraz nemôžeš odísť." Vzdychla som si a vytočila mamine číslo. Súhlasila a povedala mi aj, že s ockom museli odletieť pred hodinou do Francúzska na služobnú cestu na týždeň. Ani sa nečudujem. Už párkrát im takto volali. Odkedy začali robiť na novom projekte pre nejakú Európsku firmu, zavolali ich na služobnú cestu aj neskoro v noci. Až tak mi to neprekáža, keďže zvyknú stihnúť všetko a dostala som od nich na 18. narodeniny aj krásny Nissan 350z oranžovej farbe. Ja sa až tak v autách nevyznám, ale keď som v ňom prišla prvýkrát do školy, všetci chalani mi ho závideli.
"Počas toho týždňa pokojne môžeš ostať u Abby. Máte teraz týždeň prázdnin takže nám to nebude vadiť."
"Pozdrav ocka odo mňa a dávajte si tam pozor na seba. Majte sa dobre."
"Pozdravím a dávaj si hlavne ty na seba pozor srdiečko. Ahoj," dopovedala a zrušila hovor.
"No ako?" opýtala sa ma Abby.
"Išli na týždeň na služobnú cestu a môžem u teba ostať celý ten čas."
"To je super." Tešili sme sa spolu až kým neprišli chalani. Vyšli sme na parkovisko. Teraz už tam nebolo ani živej duše. Na parkovisku stálo iba moje auto a ďaľšie dva Range Rovery..
"Ako ste sem prišli baby?" opýtal sa nás Harry.
"Na mojom aute," odpovedala som mu a ukázala na jediné auto na parkovisku. Vypla som alarm a tým ho aj otvorila. Chalani všetci do jedného zapískali.
"Slušné," pochválil mi ho Zayn.
"Díki."
"Môžeme vyraziť?" opýtal sa nás všetkých Harry. Každý sme nastúpili do svojho auta išli sme. Cestou mi Abby povedala, že sa páčim Harrymu. Keď som sa ju pýtala, skade to vie odpovedala mi na to len toľko, že to vie. Išli sme za sebou (ja som bola na konci) až ku veľkému domu. Sorry oprava vili. Tam sme zaparkovali.
"Prečo sme u vás Harry? Hovorili ste, že sa ide na after party," opýtala sa Abby Harryho.
"Aj Louis chce piť, takže sme len odstavili tu jeho auto." Nakoniec som aj ja svoje auto nechala tu a išli sme taxíkmi. After party sa konala v nejakom bare. Nepoznala som ho.
Nechcela som veľmi piť, lebo som rada, keď viem o sebe. Bola som najčastejšie tak pri Liamovi a Danielle. Niekedy som sa cítila, že som tam navyše, tak som išla ku chalanom. Za Zaynom stihla dôjsť aj Perrie. Všetci sa dobre bavili. Sedela som medzi Harrym a Niallom. Chvíľu som tam sedela a smiala sa spolu s nimi. Po nejakej dobe niekam zmizli aj Louis s Eleanor. Asi išli tancovať. Po nich sa vyparili aj Zayn s Perrie. Neviem prečo, ale chcelo sa mi ísť domov. Bola som unavená. A už som sa aj začala trocha blbo cítiť, keďže som tam bola najtriezvejšia. Oni sa dobre bavili tak som im to nechcela kaziť. Vstala som , že povedala, že by som už mala ísť domov.
"Ale nevymýšľaj Kate. Spíš u mňa a mne sa nechce ísť ešte domov. Čo si radšej nevypiješ spolu s nami?"
"Doma a u nej to už určite poznáš a nie vždy sa ti naskytne príležitosť popíjať s One Direction," nedala sa Abby. Položila jeden pohárik priezračnej tekutiny predo mňa a donútila ma ju vypiť. Radšej som ju stiahla na ex. Zrazu som už nemala nikdy prázdny pohár.
"Poď tancovať," volala som Nialla už trocha podnapitom stave. Veľmi sa mu nechcelo ísť. Zrazu ma však už niekto ťahal na parket. Bolo mi trocha aj jedno kto to. Uvidela som, že to je Harry. Tancoval blízko mňa, držal ma za boky a ja som zatiaľ vrtela zadkom. Pár krát sa mi podarilo zadkom sa mi dotýkať rifiel. Už som začínala cítiť, že je nadržaný s toho. Aj keď sa mi najviac páčil Niall, ani Harry nebol na zahodenie. Nechcela som sa s ním vyspať, tak som radšej prestalo ho dráždiť a išla si naspäť sadnúť. Čo som uvidela, vôbec som nečakala. Abby sa bozkávala s Niallom. Nevyzerali, že by sa chceli odlepiť od seba. Nechcela som ich rušiť, tak som rýchlo vypila tri poháriky vodky a vrátila sa na parket. Na Harryho ho stihla už nalepiť iná baba, čo akože nebol pre mňa problém. Dlho mi netrvalo zbaviť sa jej. Znova sa Harry nalepil na mňa. Cítila som aj jeho dych pri mojej tvári. Začal ma bozkávať na krku. Otočila som sa a pritlačila som svoje pery na tie jeho. Jednou rukou mi blúdil po chrbte a druhou ma držal za zadok. Trocha som sa odtiahla od neho a navrhla mu : "Vypadnime odtiaľ to." Len sa šibalsky usmial, iskrilo mu to v očiach. Chytil ma za ruku a ťahal von. Cestou sme stretli Liam s Danielle. Zakričala som im, aby nás nehľadali. Taxíkom sme sa odviezli ku nim domov. Na Harrym som videla, že by sa pokojne vrhol na mňa už tam. No donútila som ho vydržať. U nich sa mu podarilo odomknúť dvere až na tretí pokus. Zavrel za nami dvere, potom ma chytil za ruku a ťahal hore asi do jeho izby. Zavrel aj tieto dvere a oprel ma o ne. Bozkával ma na krku, a ruku mi zatiaľ hladil chrbát pod tričkom. Nakoniec mi ho dal dole a hodil niekam za seba. Teraz ma bozkával na pery a niekam sme sa posúvali až som narazila na kraj postele a spadla do nej. Jeho som stiahla na sebe. Vyzliekol mi rifle, ktoré taktiež leteli niekam preč. Už som bola len v spodnom prádle. Dala som mu dole tričko aj rifle, aby som ho dobehla. Prevalila som ho tak, aby ležal teraz on a ja som sedela na ňom a ujala sa vedenia. Perami som mu prešla po krku a smerovala som stále nižšie až som sa zastavila pri leme jeho treniek. Vrátila som sa mu späť k perám. Rozopol mi podprsenku, ktorú som tento krát ja odhodila niekam za seba a znova sme sa prevrátili tak, aby on ležal na mne. Perami mi prechádzal po brade, po krku, priehlbinke medzi prsiami. No tu sa nachvíľu zastavil a začal sa mi hrať s bradavkami. Sal ich, hrýzol a ja som pri tom vzdychala. Keď ho to začalo nudiť perami prešiel až dolu ku nohavičkám. Stiahol mi ich dolu a začal ma drážiť tam dole. Najskôr strčil do mňa jeden prst a kmital ním. O chvíľu ďalší a potom aj tretí. Ja som pri tom vzdychala ostočesť. Až prišiel môj orgazmus. Chvíľu mi trvalo to predýchať. Potom som ho prevalila pod seba, že mu to oplatím, ale stopol ma. Prevalil sa zas na mňa, stiahol si trenky a vnikol do mňa. Keď videl, že ma to som si zvykla na jeho veľkosť začal prirážať. Pri tom sa ešte prisal na moje pery. No krátkej dobe sa odlepil od nich, pretože vzdychy sa už viac nedali potláčať. Nahlas sme vzdychali a kričali naše mená.
„Pri-daj, Ha-rry,“ pomedzi vzdychy som mu povedala. Počúvol a pridal. Už tak rýchlo prirážal, že som si myslela, že rýchlejšie to snáď už nejde. No on ešte viac zrýchlil a urobili sme sa naraz. Potom sa prevalil vedľa mňa a zakryl nás paplónom. Pritiahol si ma k sebe a na hrudi som mu zaspala. Ešte šťastie, že beriem tabletky, zabudli sme na ochranu.
Ráno ma prebrali slnečné lúče mieriace na moje oči. Otvorila som oči a všimla si spiaceho Harryho pri mne. Nepila som až tak veľa, aby som si nepamätala to, čo sa stalo v noci. Nevedela som, čo sa bude diať ďalej, len som si užívala túto chvíľu. Aj keď sa mi vždy strašne páčil Niall, Aj Harry mal niečo do seba. Veľmi ma priťahoval. Nakoniec som však potichu vyliezla z postele, pozbierala si veci zo zeme a zamierila do kúpeľne. Kde som si dala rannú sprchu. Keď som vyšla z kúpeľne, uvidela som sedieť Harryho na posteli.
"Dobré ránko," pozdravila som ho a usmiala sa naňho.
"Aj tebe," opätoval mi úsmev a potom zmizol v kúpeľni. Teraz ja som sedela na posteli a čakala naňho. Potrebovala som sa s ním porozprávať o tom, čo bude ďalej. Ja by som s ním chcela pokračovať, nechcem, aby to skončilo tak, že to bol len úlet. Po pár minútach vyšiel s uterákom okolo pása.
"Potrebujem sa s tebou porozprávať," povedala som mu. Sadol si pri mňa a opýtal sa o čom.
"Vieš, chcem vedieť ako to bude ďalej. Neviem ako ty, ale ja nechcem, aby to skončilo tak, že to bol obyčajný úlet s fanúšičkou."
"Ani ja nie. Páčiš sa mi a nechcel by som, aby si sa na mňa vykašlala hneď ako sa uvidíš v novinách a začali ťa otravovať novinári ako aj tie ostatné."
"A ty nie si len obyčajná fanúšička," dodal a ja som nechápavo pozrela naňho. "Si najlepšia kamoška mojej sesternice, ktorá by ma už vážne zabila, keby som ti ublížil," vysvetlil mi to a pobozkal ma.
"Nejdeme niekam na raňajky? Niall určite stihol už všetko vyjesť." Na tom som sa musela zasmiať.
"Jasné rada pôjdem."

1 komentár: