streda 27. februára 2013

My first 18+





Dnes sme si išli na menšiu dovolonku na chatu. Ja, Dan, El a chalani. Ak podľa tých ďalších dvoch mien hádate chalanov z 1D, tak hádate dobre. Už nejakú dobu sa s nimi poznám. A nie len to. S jedným aj chodím. Presnejšie so Zaynom. Ostatní sú tiež fajn. Mám ich všetkých veľmi rada. So Zaynom sme spolu už približne pol roka.

,,Zahráme si fľašu?" navrhol Louis. Sme tu len len, už je druhý večer a trosška sa popíja. Menšou party sme si urobili. Každý máme už niečo v sebe. Preto sme aj súhlasili. A preto, to bude oveľa väčšia zábava.
Posadali sme si do kruhu a hra sa mohla začať. Ako prvý roztočil prázdnu fľašu vodky Louis. Najskôr si každý vyber pravdu. Dávali sa dosť trápne otázky. Potom putovala ďalšia fľaša, ktorú sme popíjali. Čiže nálada bola oveľa lepšia. Konečne sa začala vyberať aj odvaha. Keďže mal už každý vypité, nikomu nevadilo, akú úlohu dostal. No až na Liama. Ten bol verný nealku a trocha aj dával pozor na nás.
Fľaša zastala smerom ku mne.
,,Vicks, pravda či odvaha?" spýtal sa ma Louis.
,,Jasné, že odvaha."
,,Hmm... Tak pobozkaj Harryho, ale taký riadny francúzak," diabolsky sa na mňa usmial. Pozrela som na Zayn. Radšej otočil pohľad inam. Aj keď som veľmi nechcela, nenechám sa zahambiť. Prešla som bližšie k Harrymu. Ešte raz som pozrela na Zayna. Stále pozeral inam. Vrátila som pohľad k Harrymu a pobozkala ho. Jazykom som mu vošla do úst a na chvíľu zavládol boj. Keď som si to začala užívať, spomenula som si na Zayna a odtiahla sa. Potom som uprela zrak naňho. Vstal a zamieril ku schodom. Sadla som si na miesto a zatočila fľašov. Nepočkala som, na koho to ukáže a odišla za Zaynom. Bol v našej izbe.
,,Zayn?" oslovila som ho, keď som vošla. Ani nepozrel na mňa. Ďalej sedel ku mne chrbtom na posteli. Podišla som k nemu a zozadu ho objala.
,,Zayn. Vieš veľmi dobre, že ťa lúbim. Ten bozk neznamenal pre mňa nič," zašepkala som mu do ucha. Nič. Perami som začala prechádzať po uchu. Prešla som až ku krku, kde som ho bozkala. Nič. Tak som pokračovala v bozkávaní jeho krku. Konečne zareagoval. Vzdychol a otočil sa ku mne. Pohľadil ma na líci a prsty si zaplirtol do mojich vlasov. Jemne ma bozkál na pery. No mne to nestačilo. Zaplietla som si prsty do jeho vlasov a bozk zintenzívnila. Ja zykom som sa mu dobila do ústa. Bozkávali sme sa čoraz intenzívnejšie. Rukami mi blúdil po chrbte až pokým nedošiel k lemu môjho trička. Vyzliekol mi ho. Ja som to zopakovala stým jeho. Perami mi prechádzal od mojich pier ku krku, kde si spravil zadtávku pokým zvádal boj s mojou podprsenkou. Nakoniec ho vyhral a letela niekam za neho. Prisal sa mi na jednu bradavku a druhú masíroval rukou. Veľmi ma to vzrušovala. Nahlas som začala vzdychať. Po chvíli to vymenil. Keď už ho to prestalo baviť, mokrou cestičkou prešiel k podbrušku. Tam ma pobozkal a stiahol mi legíny aj s nohavičkami. Bozkával ma na vnútornej strane stehien. Pomaly prechádzal až k môjmu vstupu. No zrazu prestal. Nahnevane a zároveň smutne som pozrela naňho. Toto mi urobil už znova.
Ako sa mi unormálnil dych, spýtala som sa ho : ,,Prečo si prestal?"
,,Ja to nedokážem urobi, Vicks. Bude ťa to veľmi bolieť. Nechcem ti spôsobiť bolesť." sadol si na kraj postele.
,,Ubližuješ mi už len tým, že ma stále odmietaš. Raz k tomu aj tak musí prísť. Keď nie si ochotný byť mojim prvým ty, idem sa to spýtať Harryho. Ten bude určite ochotnejší," zliezla som z postele a chcela ísť za ním. Uvedomovala som si, že som nahá. Pomalým krokom som sa vidala k dverám. Ako som aj v to dúfala, hneď ma chytil za ruku.
,,Tak to vôbec. Nikam nejdeš," potiahol ma za ruku s končila som na ňom. Vášnivo sa mi prisal na pery a položil na posteľ. Priľahol ma. Prevalila som ho a stiahla mu tepláky. Potom aj tesné boxerky. Keď som uvidela tú veľkosť, trocha som ostala v šoku. No rýchlo som sa spamätala a prisala sa mi na krk. Robila som mu tam malé fliačiky ako on predtým mne. Keď ma to prestalo baviť, prešla som na hruď a smerovala nižšie. Rukou som mu prešla po jeho pýche. Zavzdychal a chytil mi ruku. Potom ma prevalil, aby bol hore. Prisal sa mi na pery a jednou rukou niečo hľadal v nočnom stolíku. Vytiagol odtiaľ kondóm. Hneď si ho aj nasadil, bez toho, aby prerušil bozk.
,,Ak ťa to bude velľmi bolieť, povedz mi to. Ja prestanem," šepol mi a pomaly prirazil.Od bolesti som silne zaťala zuby k sebe a nechty do jeho chrbta. Chvíľu počkal a prirazil. Bolelo to, ale po každom príraze menej. Nakoniec sa bolesť zmenila na slasť a obaja sme nahlas vzdychali. Začala som mu pomáhať. Panvou som hýbala proti nemu.
,,Ja- už," šepla som.
,,Ešte chvíľu vydrž," šepol a nasadil brutálne tempo. Ledva som dokázala chytiť dych. Po niekoľkých ďalších prírazoch sme sa na raz urobili. Vykríkli sme svoje mená. Vyčerpane sa zvalil na mňa. Niekoľko minút sme oddychovali. Potom vyšiel zo mňa. Prevalil sa vedľa, dal dolu kondóm a pritiahol si ma k sebe. Zakryla som nás paplónom.
,,Bolo to úžasné, ďakujem. Milujem ťa," povedala som mu.
,,Aj ja teba," pobozkal ma do vlasov. V objatí sme zaspali.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára