štvrtok 14. marca 2013

Heart attack 11




Luci, tak tu máš takú dlhšiu a bez obrázkov. ti dám až k tej ďalšej. A máš tam aj v zátvorke preklady z angliny niektorých viet.


Celý ďalší týždeň prebiehal rovnako. No aspoň taká časť. Vstávala som okolo deviatej, potom som niekedy bola nakupovať so Suzi a urobili si dámsku jazdu. Inokedy vymysleli chalani program, v ktorom ma zahrnuli. Okolo piatej ma začal Niall hrať na gitare do tej pol siedmej a aspoň hodinu sme sa len tak rozprávali. Väčšinou Harry ma nosil domov.  
Dnes som vstala neskôr. Zo včera som ostala veľmi unavená. S chalanmi som bola na kúpalisku. Vkuse sme sa potápali alebo sme aj bojovali spolu. Sedela som Harrymu na pleciach, Zayn na Louisových a Niall na Liamových pleciach. Tak sme bojovali spolu. No nie
dlho. Plavčík nám to zrušil po piatich minútach. Ale aj tie boli brutálne. Aspoň trikrát som skoro spadla, no Harry ma udržal. Ešte šťastie, že som dáka malinká a celkom aj ľahká.
V kuchyni som si urobila kávu. Pri spomienke na včera som sa len usmiala. S kávou som prešla do obývačky a zapla televízor. Išli správy. Ako to bolo zvykom, aj dnes rozoberali tému Harryho nová známosť, čiže mňa. Už to neriešim. No mám aj šťastie. Nevedia, kto som.
Dopila som kávu a vrátila sa do kuchyne. Umyla som šálku a suchú odložila. Urobila som si praženicu na raňajky. Popritom som natrafila aj na Suzin odkaz. Písala mi v ňom, že dnes príde neskoro v noci domov. Ona nie je vizážistka iba chalanov. Z toho by nevyžila.

Dojedla som a išla sa osprchovať. Mala by som si zbehnúť do fitka,  napadla mi, keď som vyšla zo sprchy. Odkedy som tu, bola som len raz behať a to vtedy, keď sim prišla. To len kvôli chalanom. Pri nich mi to úplne vypadlo. 
Pokrútila som hlavou a v uteráku prešla do izby. Zapla som si notebook. Pokým sa úplne zapol, obliekla som sa. Položila som si ho na posteľ a ľahla k nemu. Prihlásila som sa na facebook. Tam mi už aj blikala správa od Katy. Otvorila som ju.

Ahoj, kedy znova budeme volať cez skype? – Katy.

Neviem. Nejak nemám čas veľmi teraz. – ja.

Zavrela som správu a prezrela si novinky. Po pár minútach mi blikla správa. Vtedy som si až všimla, že Katy je prihlásená.

A teraz nemáš čas? – Katy.

Zavrela som správu a vypla mozillu. Zapla som skype a tam jej odpísala.

 Akurát mám. – ja.

Odpovedala mi hovorom. Izbou sa rozoznela zvučka prichádzajúceho hovoru. Prijala som to a usmiala sa do kamery.
„Ahoj,“ pozdravila som ju po slovensky.
„Ahoj, čo takého robíš, že nemáš čas?“ hneď sa ma spýtala.
„Vždy niečo iné. Keď nie som so Suzi, tak som niekde s chalanmi. Vždy majú vymyslený program.“
„No tak to sa určite nenudíš. A Harry sa dnes nepripojí?“ nahodila psie oči. So smiechom som pokrútila hlavou.
„Teraz som tu práve sama.“ Trocha zosmutnela, tak som ešte dodala : „Ale neboj, niekedy ťa s ním zoznámiť aj osobnejšie než cez skype. Ale to by si musela prísť.“ Na chvíľu sa zamyslela. Blikla mi ďalšia správa na skype. Preklikla som tam. Písal mi Niall.

Dnes nebudeme mať hodinu. Nevadí? Prišlo mi do toho niečo. Prepáč. - Niall.

To je v pohode. Aspoň si oddýchnu moje prsty. – ja.

Tak okey. Neboj, vynahradím ti to. Už musím, ahoj. – Niall.

„Komu toľko ťukáš?“ spýtala sa ma Katy. Preklikla som na ňu.
„Ale len Niall mi písal, že dnes ma nebude učiť hrať na gitaru...“ nectihla som ani dohovoriť a už mi skočila do reči.
„Niall? On ťa učí hrať na gitaru? A to si mi kedy chcela povedať?“ vypľula na mňa húf otázok.
„Žeby teraz?“ nadvihla som obočie.
„No ty si mi ale kamarátka. Ozaj, chcela som sa aj spýtať či náhodou nevieš, kto je tá Harryho nová. Keďže si tak často s nimi.“ Na chvíľu som sa zamyslela. Povedať jej pravdu, že som to bola len ja alebo zaklamať. Niečo si vymyslieť? Vzdychla som si.
„Harry nikoho nemá. To som bola len ja. Raz nás obkľúčili, keď sme vychádzali z Nando’s,” rozhodla som sa pre pravdu. Jej klamať nebudem. Raz by na to aj tak prišla.
„To vážne?“ spadla jej sánka.
„Zavri si ústa, lebo ti tam niečo vletí,“ smiala som sa. Ešte chvíľu tak na mňa pozerala. Zrazu sa však rozoznela pesnička The Wanted – Chasing the sun.

I'm better
So much better now
I see the light, touch the light,
We're together now

I'm better
So much better now
Look to the skies, give me life
We're together now

„No čo to nezdvihneš?“ šomrala Katy.
„Veď už ho hľadám,“ ďalej som sa hrabala v kabelke. Nakoniec som ho našla. Pozrela som, kto volá. Harry.
„Yes?“ zdvihla som, spýtala som sa po anglicky.
„Adne, máš večer čas? Nezájdeme do kina? Dnes má premiéru film Abraham Lincoln: Vampire Hunter,“ spýtal sa ma. Nevedela som ako sa rozhodnúť. Pozrela som do kamery na Katy.
„Kto volá?“ spýtala sa ma po slovensky. Na chvíľu som odtiahla telefón od ucha a zakryla ho.
„Volá mi Harry. Chce vedieť, či s ním pôjdem večer do kina. Neviem, či mám súhlasiť, či nie,“ v rýchlosti som jej povedala po slovensky.
„Na rande?“ spýtala sa ma. Priložila som si mobil späť k uchu.
„Will it date?“ (Bude to rande?) spýtala som sa ho.
„Hmm... Only if you want,“ (... iba ak chceš) odpovedal mi. Pozrela som znova na Katy a prikývla. Ona mi naznačovala, aby som súhlasila. Nevedela som, čo robiť. Na jednej strane by som aj chcela s ním na rande, ale na druhej strane. No bojím sa, že by sa niečo pokazilo. Znova by som trpela.
„Okaj. When are you coming for me?“ (Okej. Kedy prídeš pre mňa?) risknem to.
„I’m coming for you at evening 7 o’clock,“ (Prídem pre teba večer o siedmej.) povedal a zložil. V hlase som mu počula radosť. Rozhodla som sa to risknúť. Ešte chvíľu som tam stála s mobil pri uchu. Z rozmýšľania ma vytrhla až Katy.
„No ako?“ spýtala sa ma.
„Mám rande s Harrym Stylesom. Jeho fanúšičky ma asi zakopú. No teraz musím myslieť na to, čo si oblečiem. Pomôžeš mi?“ spýtala som sa jej. S veľkým úsmevom prikývla. Prešla som k skrini a začala sa v nej hrabať. Ukazovala som jej niektoré veci, ktoré sa mi zdali byť vhodné.
Po asi pol hodine sme sa aj zhodli. 

3 komentáre:

  1. suuper :)!ale aš taká blbá nie som :D -_- toto som si vedela preložiť aj sama :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja len pre istotu... pri Gabe zvykneš pindať :D

      Odstrániť
    2. ale gaba tam dáva také sslová čo ani prečítať neviem nie ešte preložiť :D ale ty to tak zmysluplne pýšeš že aj keby to neviem preložiť tak mi to dopne z kontextu :D

      Odstrániť