sobota 30. marca 2013

Heart attack 14






"No to určite," odfrkol si Louis.
"No never, ale presne viem o čom to je. V tejto časti ju a Michaela chytia. O niekoľko rokov ju vlastná dcéra vyslobodí..." začala som mu hovoriť o čom je film, no prerušil ma Louis.
"Videla si ukážku," znova si odfrkol.
"Tak ako to, že teraz bežia a vo vode ich zmrazia," ukázala som na obrazovku, kde sa práve odohrávala, čo som povedala.
"No dobre, dobre," kapituloval. "Dáme niečo iné." Zdvihol sa išiel ho vymeniť. Sedela som a čakala. Dal tam druhý. Tento som ešte nevidela.
"Čo je to?" spýtala som sa.

"Wilderness. Toto si ešte nevidela, čo?" zákerne sa usmieval Louis. Radšej som mu už nevenovala pozornosť. Zapozerala som sa do filmu. Keď už to začalo byť veľmi škaredé (krvavé a tak), zavrela som či. Rukami som začala hmatať vedľa seba. Hľadala som vankúše. No niečo sa mi nezdalo, tak som sa pozrela na jednu stranu. Ruku som mala na Harryho stehne. Pozrela som naňho. Mal zavreté oči. Rýchlo som pozrela na druhú stranu. To isté bolo, ale s Niallom. Ruky som odtiahla. Poobzerala som sa, čo asi robia ostatní. Všetci sledovali film. Vstala som, rýchlo a potichu vyšla z izby. Zamierila som hore a smerom kúpeľňa. No nevedela som, kde presne je. Viem len o tej, ktorá je cez Harryho izbu. Inú som nehľadala. Tak som išla tam. 
Po pár minútach som vyšla z jeho izby. Zatvorila som dvere a otočila sa. 
"Bože, naplašil si ma," ruku som si dala na srdce. Vôbec som nepočula, kedy prišiel hore. 
"Prepáč, nechcel som. Čo si robila v mojej izbe?" pozrel za mňa. 
"Nič, len som chcela ísť na záchod. Veľmi sa tu ešte stále nevyznám a tak viem len o tej kúpeľni, do ktorej sa ide cez tvoju izbu."
"Aha," pozeral na mňa. Začalo mi byť už blbé tu takto postávať. 
"Mala by som už ísť dolu," dala som mu ruku na hruď. Chcela som ho tým trocha od seba odtlačiť. No on len pozrel na moju ruku a dal na ňu tú jeho. Nechápala som, o čo mu ide. No keď sa začal tvárou približovať k tej mojej, pochopila som. A teraz čo? Mám ho nechať alebo stopnúť? vírilo mi v hlave. Keď už bol len pár centimetrov, niekto nás vyrušil.
"Adne?" Pozrela som tým smerom. Niall práve vyšiel hore po schodoch. Harry ho som trocha odstrčila od seba. Teraz spolupracoval.
Niall hneď zmenil smer a odišiel do svojej izby. Silno udrel dverami za sebou. Odstrčila som Harryho viacej od seba a bežala som za ním.  Vošla som do jeho izby. Sedel chrbtom k dverám a pozeral von oknom. Kúsok som prešla k nemu. Zavŕzgali parkety podo mnou.
"Choď preč," povedal bez toho, aby sa otočil. Vedel, že som to ja.
"Niall?" nepočúvala som ho a prešla až k nemu. Položila som mu ruku na plece, ale hneď ju striadol.
"Choď preč," trocha zvýšil hlas.
"Nejdem, dokým ti to nevysvetlím," sadla som si vedľa neho.
"Mne nič vysvetľovať nemusíš. Videl som dosť. A teraz by si mohla odísť. Chcem byť sám," konečne sa otočil. Nevedela som identifikovať, či je nahnevaný, smutný alebo žiarli. 
"Nie. Budem tu dovtedy, dokým ti to nevysvetlím. Je mi jedno, že si nahnevaný a ani neviem prečo. Ale neodídem, kým si ma nevypočuješ," trocha som zvýšila hlas.
"Ja nie som nahnevaný. Len žiarlim na Harryho. Spokojná?" skríkol. Nedokázala som len prekvapenie sedieť. Otvorila som ústa, že niečo poviem. No aj som ich zavrela. Nevedela som, čo povedať. Toto ma úplne zaskočilo. Je pravda, že som niečo začala pociťovať ku Harrymu, no nielen ku nemu. Sama sa nechápem. 
Sedeli sme oproti sebe a hľadeli si do očí. Pri tom sme boli každý vo vlastných myšlienkach. Dlhšie som už nedokázala mi pozerať do očí. Nechcela som vidieť to, čo som tam videla. Radšej som odvrátila pohľad. Zadívala som sa na svoje ruky. Teraz mi prišlo ako dobrý nápad zdvihnúť sa a odísť. No nedokázala som to. 
Znova som pozrela naňho. Stále sa díval na mňa. Znova som sa začala strácať v jeho očiach. Na chvíľu som zavrela oči. Pocítila som nejaký dotyk na mojom líci. Otvorila som oči. Niall sedel bližšie pri mne a palcom ma hladil na líci. Z jeho dotyku som mala zimomriavky. No nie tie od odporu alebo zimy. Tieto boli príjemné a vyvolával ich on sám. Len on. 
Už som to ďalej nedokázala vydržať. Keď ma nepobozká on, tak to určite ja urobím. Akoby počul moje myšlienky, sa nahol ku mne a jemne pritlačil jeho pery o tie moje. Sekuándu počkal, či sa neodtiahnem. Neurobila som to, tak začal s nimi hýbať. Jemne ma bozkával, akoby sa bál, že keď bude vášnivejšie, utečiem. 
Rukami som ho objala okolo krku a prsty si zaplietla do jeho vlasov. tým som si ho aj pritiahla bližšie.
Tento bozk bol niečím iný ako ten s Harrym.   


4 komentáre:

  1. je to super :)) ale at si vybere už :D a bude to Niall že? :O :) mohl by být :) přidáš ted někdy další část? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďalšiu časť dám dnes alebo zajtra.... ešte uvidím, kedy sa dostanem k písaniu :D :D a ja už dávno mám vybrané, ktorého :D :D

      Odstrániť
  2. Dnes som objavila tvoj blog a tuto poviedku som hned zhltla :D je uzastna <3 ale neviem preco ale ta Andri je taka ehmm divna :D ze proste malo veci jej dopinana (vsak blondina :D) ale to je iba moj postreh ;) makaj chcem dalsiu :D
    °sialenec°

    OdpovedaťOdstrániť