streda 6. marca 2013

Heart attack 6




Prešli sme do obývačky, kde sme našli aj zvyšok osadenstva domu. Práve pozerajú nejaký film v televízore a sú rozčapený všade kde sa dá. Voľné miesto ostalo iba na zemi, kde sme si aj sadli s Niallom. Rýchlo som zistila, čo sa pozerá, pretože som ten film videla.
„Keď už sme tu tak všetci, tak o piatej máme byť v šatni, aby nás Suzi upravila a skúška začína o pol šiestej,“ ozval sa Liam. Keď hovoril, všetci pozerali naňho, ale ako náhle skončil, vrátili sa v bývalej činnosti, čiže sledovali film. Pozerala som ho aj ja, ale nejak extra ho nevnímala a preto som sa aj trocha zľakla, keď niekto do mňa drgol. Pozrela som, kto to bol.

„Nechcel som ťa naplašiť, Ty sa vieš ale zapozerať na film,“ smial sa Niall. Ostatní zatiaľ hodili naňho vražedné pohľady, lebo im ruší film. Drgla som doňho, aby mi venoval pozornosť a nesmial sa toľko. Ešte  dlho sa smial a ignoroval pohľady chalanov. Po asi desiatich minútach konečne upriamil pozornosť na mňa. To som sa stihla zapozerať na telku. Keď som si všimla, že sa aspoň trocha upokojil, spýtala som sa : „Čo si chcel?“
„Jaj, no len či so mnou nezbehneš sa niekam najesť,“ ukázal na chalanov a pokračoval, „im sa nechce. A keď už to, čo som si pripravil skončilo na tvojom svetri, ešte som neobedoval a som hladný.“
„Jasné,“ usmiala som sa a prikývla. Vstali sme a vyšli z obývačky. Iba teraz som si všimla, že som sa nevyzula. Úplne mi to vypadlo, kvôli tomu tričku.

Zakotvili sme v Nando´s, ktoré bolo najbližšie k štúdiu. Išli sme s taxíkom, pretože Niallovi sa nechcelo šoférovať a zo štúdoa pôjde na aute s Liamom alebo Louisom.
Obsadili sme si miesto vzadu v rohu, aby sme boli nenápadní.
„Tak, čo si dáš?“ spýtal sa ma Niall. Pozrela som sa do menu, na čo by som tak mala chuť. Nakoniec som mu povedala, že by som mala chuť na kurací rezeň s hranolkami a k tomu colu. Prikývol a už aj išiel objednať jedlo. Pokým som čakala sa Nialla s jedlom, pozrela som si mobil, či ma náhodou niekto nehľadal. Mala som jednu správu. Hneď som ju aj otvorila :

Ahoj Adi, no ako sa máš v tom Anglicku? Niekedy by si si mohla spomenúť na tvoju BF Katy a ozvať sa jej. Veľmi by ju to potešilo.
Tvoja Katy :D   (písané po slovensky)

Ako som dočítala správu, silno som sa udrela po čele. Úplne som zabudla na Katku. Hneď som to chcela aj napraviť. Odpísala som jej :

Ahoj Katy, prepáč zabudla som. Odpustíš mi to? Včera to bolo úplné šialenstvo. Keď budem u Suzi, zavolám ti na skype. Neviem ti však napísať kedy presne.
Tvoja Adi :*      (písané po slovensky)

Odoslala som správu a už tu bol aj Niall s jedlom. Zdvihla som sa zo stoličky a išla mu pomôcť to doniesť na stôl. Potom sme si sadli a jedli. Pri tom sme sa aj rozprávali o kadečom. Bolo mi fajn. Hovoril mi o jeho rodine a o rôznych príhodách, ktoré sa mi prihodili ešte predtým, ako stal slávnym Niallom Horanom. Na niektorých som sa nevedela prestať smiať.
„Ale naozaj. Ja som za to nemohol. Tá mačka sama skončila uprostred bazéna na kúsku dreva. Ja som ju len chcel vytiahnuť a ako ma uvidela zľakla sa a plávala ďalej do stredu,“ vysvetľoval.
„Ako môže mačka sama plávať ďalej? Ja som tak vedela, že mačky nemajú radi vodu a ani nevedia plávať,“ toto som nechávala.
„ No vedia, až kým nezistíš, že to drevo je loďka s vrtuľami a hýbe sa preto, lebo stojíš na ovládaní.“ Teraz to už dávalo zmysel. Dojedla som rezeň a dopil a colu. Pomaly už aj Niall dojedal tú jeho dvojitú porciu. Zrazu ma však začal zvoniť mobil. Pozrel kto volá a zdvihol to.
„Áno, Liam? ... Dobre, hneď prídeme,“ zložil a hneď pozrel na mňa. „Máme už ísť. Už nás čakajú v štúdiu.“ Prikývla som a odložila si mobil do rifiel. Predtým som ho len položila na stôl. Niall zavolal taxík, ktorý bol hneď aj pre nás. Cesta netrvala dlho a už som bola tento týždeň druhýkrát v ich štúdiu. Ani teraz som nevedela, kam ísť. Kebyže nie je pri mne Niall, som schopná sa aj stratiť tu. To by potom nedopadlo dobre.
„No konečne. Čo ste stihli ešte robiť okrem jedenia. Jedenie vám určite netrvalo tak dlho,“ privítal nás Harry so šibalským úsmevom. Mne to nedochádzalo, ale ostatným to určite už došlo podľa tých pohoršených pohľadov, ktoré mu venovali.
„Ale Harry. Niall nie je ty. On by ju neoprel o strom a pretiahol hneď na tretí deň ako ju pozná,“ obraňoval Harryho Liam.
„To dokážeš len ty,“ ešte dodal Louis. Harry škaredo pozrel na tých dvoch. Oni sa len na ňom dobre zasmiali. Trocha mi ho aj prišlo ľúto, ale to len trocha a aj tak to hneď aj prešlo. Ak je toho schopný, radšej sa budem od neho držať ďalej. Aj som hneď s tým začala. Sadla som si pri Zayna na opačný koniec miestnosti, dosť ďaleko od Harryho.
„Neboj, ja ťa ochránim pred ním,“ objal ma okolo pliec Zayn a pritiahol si k sebe. Usmiala som sa naňho.
„Hej narcis, nebaľ ju. Máš už babu,“ ozval sa Harry. Všetci sme sa začali smiať na Harryho nahnevanom výraze. Dobre, že sa niektorí už neváľali od smiechu na zemi. Mňa už začínalo aj bolieť brucho z toho.
„Na čom sa tu tak smejete?“ do miestnosti vošla Suzi.
„Harry tu žiarli,“ povedal pomedzi smiech Zayn.
„Žiarli? Prečo by žiarlil?“ nechápala.
„Nechaj tak,“ povedala som jej a snažila sa aspoň trocha upokojiť. „Kde sú záchody? Od toľkého smiechu si potrebujem odbehnúť.“
„Poď, ukážem ti kde je,“ vstal Niall. Usmiala som sa naňho a išli sme.
„Je to tu ako v bludisku,“ povedala som mu cestou.  
„Keby si tu každý deň niekoľko hodín, tak by si si zvykla. Pre mňa to bolo tiež po prvýkrát, skoro som sa stratil. Nevedel som nájsť šatňu," začali sme sa smiať na tom. 'S ním si budem dobre rozumieť,' prebehlo mi mysľou. 'A aj s Liamom.' Konečne sme dočli k záchodom. Vybavila som ich rýchlo. Niall ma čakal vonku pri dverách.
,,Môžme ísť späť," povedala som mu hneď, ako som vyšla von. Vrátili sme sa. Tam chýbal Louis s Liamom.
,,Kde je Louis a Liam?" hneď som sa aj spýtala.
,,Tí dvaja sú už hotoví, tak išli ešte za Paulom vybaviť nejaké veci. Keď už si tu, mohla by si mi s niečim pomôcť," odpovedla mi Suzi a akurát dokončovala Zaynov make-up.
,,Jasne, s čím?"
,,Pri tebe na stole je kulma. Trocha ňou nakulmuj Harrymu kučery." Prikývla som a pozrela, kam mi ukazovala. Zobrala som už zohriatu kulmu a Harrymu naznačila, aby si sadol na stoličku pri mne. Sadol si tam a začala som. Netrvalo mi to dlho. Moje dlhé rovné vlasy mi trvá aspoň štyrikrát dlhšie nakulmovať si. Keď bude Suzi hotová s chalanmi, mohla by som ju poprosiť, aby trocha ostrihala mi končeky. Už vážne ich mám riadne rozštiepené. Sadla som si na najbližší gauč, znova pri Zayna. To je asi osud. Nad tou vetou som sa v duchu zasmiala. Sledovala som Suzi ako upravuje teraz Nialla a potom Harryho. Keď skončila, hneď som jej to aj opýtala : ,,Mohla by si mi trocha ostrihať končeky? Už ich mám v brutálnom stave."
,,Jasné, poď. Pozriem sa ti na tie brutálne končeky," zasmiali sme sa. Sadla som si na Harryho miesto. Chalani medzitým už stihli odísť.
,,Ako dlho máš už čierne vlasy?" spýtala sa ma, keď skúmala, ako zle ich mám na tom.
,,Už približne dva roky."
,,Nerozmýšľala si nad tým, že by si sa vrátila k pôvodnej blond farbe?"
,,Vlastne aj hej, párkrát."
,,Ak ti vrátim starú farbu a ostrihám ti vlasy, že ich budeš mať do pol chrbta dlhé, môže byť? Vieš ako si ich mala pred dvomi rokmi, ako si tu bola," navrhla mi.
,,Môže," súhlasila som. Hneď sa aj pustila do toho. V zrkadle som sledovala, ako mi najskôr strihá vlasy, potom odfarbuje ich a znova zafarbuje. Ešte dorobila posledné úpravy a bola hotová. Zabralo jej to približne hodinu aj pol.
,,Tak, čo povieš?" Poobzerala som sa v zrkadle.
,,Nemám slov. Akože WOW. Úplne vyzerám tak ako za starých čias," zoskočila som zo stoličky a objala ju. Aspoň stokrát som sa jej ešte poďakovala.
,,Ostaneš tu aj na koncert? Začína približne o hodinu."
,,Vlastne, chcela by som sa ísť prezliecť pred koncertom."
,,Aj som sa ťa chcela ináč spýtať, čo to máš za tričko," lepšie si ma obzrela.
,,To len Niall na to moju pritlačil celý jeho obed chvíľu potom, ako sme s Liamom prišli k nim. Tak mi dal jedno z jeho čistých tričiek zo skrine," povedala som jej moju príhodu dňa. Dobre sme sa na ttom zasmiali. Dnes pomaly nič iné nerobím, len sa smejem, ale nevadí. Aspoň si predĺžim život.
,,Tak ja zbehnem domov a potom sa vrátim. Jaj a urobila by si mi make-up  keď sa vrátim? Ale tak, aby o tom chalani nevedeli, že som tu?" prikývla a ešte dodala, že jej to nerobí problém a je rada, že jej byt volám domovom. Požičala som si jej kľúče od bytu a išla. Pravdaže, Suzi išla so mnou, lebo by som sa tu určite aj stratila. Pred štúdiom bolo veľa pištiacich fanúšikov, tak sme vyšli zadným vchodom, o ktorom ony nevedeli. Zavolala som si taxík. Po pár minútach prišiel. Taxikárovi som nadiktovala adresu a išli sme. Ešte som stihla zakývať Suzi.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára