piatok 8. marca 2013

Heart attack 7




Doma som hneď zbehla pod sprchu. Predtým som si však vlasy zopla v drdoly. Nechcela som ich namočiť. Po poriadnej sprche som stála pred skriňou len v uteráku a rozmýšľala, čo si takého obliecť. Nakoniec som sa rozhodla pre béžové šaty a rovnakej farby lodičky, kabelku a doplnky. S make-upom som si starosti nerobila, keďže mi ho mala potom urobiť.

Do kabelky som hodila mobil, Suzine kľúče od byty a ešte nejaké veci, ktoré možno ani potrebovať nebudem, ale keby náhodou. Náhoda je blbec.  Ešte som skontrolovala, či je všetko vypnuté a zavreté. Už zo zvyku. Potom som vyšla z bytu a zamkla ho. Pred bytovkou som si zavolala taxík a nadiktovala mu adresu. Cestou som napísala smsku Suzi, že som na ceste a nech ma ide čakať tak k zadnému východu. Tých pár kilometrov prešlo rýchlo. Taxikárovi som povedala, aby zastal o ulicu ďalej. Zaplatila som mu a vystúpila som. Musrla som sa vracať, ale až tak mi to nevadilo. Pri zadnom východe ma už čakala Suzi. Zrýchlila som do kroku. Objala som sa s ňou a vošli sme.
,,Kde sú chalani teraz?" spýtala som sa jej.
,,Ešte majú skúšku, ale pomaly by mali končiť," zamyslela sa. Zrazu som započula hlasný smiech kúsok od nás. Ešte ich však nebolo vidieť.
,,No asi už skončili. Skry ma niekam zatiaľ. Nechcem, aby ma teraz videli." Otvorila dvere najbližšie k nám a postrčila ma tam.
,,Ostan zatiaľ tu. Je to malá kuchynka. Ale málo ľudí o nej vie. Myslím, že ani Niall o nej nevie. Ak si hladná alebo smädná, pokojne si daj niečo. Prídem po teba hneď ako sa pôjdu najesť," zavrela dvere a išla. Zapla som si svetlo a porozhliadla sa. Je to menšia miestnosť vybavená chladničkou, menšou kuchynskou linkou, kávovarom napravo od dverí. Na druhej strane sú dva stredne veľké , stolík a je tam aj rádio. Oproti dverám je menšie okno. Podišla som k nemu a pozerala sa von. Mala som výhľad na desiatky ic pištiacich fanúšičiek. Radšej som odišla od okna a pozrela sa, čo nájdem v chladničke. Nebolo toho tam veľa. Zobrala som si pomarančový džús a zavrela ju. V skrinke nad linkou som našla pohár. Naliala som doň džús a sadla si na gauč. Takto som tam sedela a popíjala si džús. Na mobile som si zapla wi-fi a skúsila nájsť dostupnú sieť. Našlo mi len zablokované, tak som ho vypla. Nemala som, čo robiť. Už som sa začala nudiť a  to prešlo len pár minút. Zapla somsi fruit ninju a sekala ovocie. To ma po chvíli tiež prestalo baviť. Keď už som si myslela, že prešla celá večnosť ako som tu, vošla Suzi dnu.
,,No konečne. Už som tu zomierala od nudy," povedala som jej ako vošla. Zasmiali sme sa na tom a vyšli z miestnosti.
,,Ale vážne ti to trvalo."
,,Chalani nevládali odísť. A bola si tam len desať minút," nadvihla obočie.
,,Aj to je veľa," tvárila som sa naoko urazene. Ale dlho mi to nevydržalo. Začala som sa smiať. Konečne sme vošli do šatne chalanov. Sadla som si na jednu stoličku. Najskôr Suzi zamyslene pozerala na a potom sa pustila do toho.
Urobila mi jemný make-up. Dala mi béžovej farby očné tiene a ešte špirálu na oči. Ukončila to broskyňovým leskom na pery. Vlasy mi trocha zvlnila a ešte niečo s nimi robila, ale nevidela som čo. Poďakovala som sa jej a pozrela na hodinky.
„Kedy začínajú?“ spýtala som sa ju. Pozrela aj ona na hodinky : „Približne za pätnásť minút. Pomaly by mali prísť. Znova ťa mám skryť?“
„No skryť ma nemusíš. Keď za pätnásť minút začínajú, tak by som si mala nájsť miesto, či?“ spýtavo som na ňu pozrela a ešte dodala : „Kde budem mať miesto?“
Už otvárala ústa, keď sa otvorili dvere. Stál v nich Harry. Pozrel na mňa. Premeral si ma pohľadom od hlavy až k nohám. Nahodil zvodný pohľad a prišiel bližšie ku mne.
,,Ahoj, ja som Harry Styles? Môžem ťa niekam na drink pozvať?" podal mi ruku. Normálne flirtoval so mnou. Že by som až tak ináč vyzerala, že ma nespoznal? Ruku som mu tiež podala a povedala zadŕžajúc smiech : ,,Jasné, ak ma neopiješ a potom neopreš o najbliší strom." To som už dlhšie nevydržala a začala sa smiať. Najskôr sa tváril nejak divne, no potom sa tiež začal smiať.
,,Vyzeráš úplne inak, keď sme sa tu videli naposledy pred pár hodinami. No to pozvanie stále platí," povedal hneď ako sa mu podarilo nesmiať tak.
,,Veď som povedala, že pôjdem," snažila som sa už nesmiať. Počula som nejaké hlasy odo dverí, tak som sa tam pozrela. Práve došli aj ostatní. Som zvedavá, či ma tiež nespoznajú, tak ako Harry. Zdá sa, že tiež. Harry natiahol ruku, objal ma okolo pása a pritiahol k sebe. Asi si tiež všimol ako si ma premeriavajú.
,,Neslintajte. Tá je moja," vyplazil im jazyk. Pozrela som naňho pohľadom 'WTF?' a odstrčila od seba.
,,No to určite," vyplazila som mu jazyk so smiechom. Suzi sa celý čas smiala na nás. Už aj chalani sa začali smiať. Určite im došlo, že som to ja a nikto iný.
,,Vyzeráš inak,"  povedal Niall. Pozrela som naňho. ,,Krásna si." Pri jeho komplimente som sa trocha začervenala.
,,Chalani, mali by ste začať prezliekať. O desať minút začína koncert," prehovorila Suzi. Radšej som vyšla von na chodbu. Nechcela som im tam zavadzať a chcela som, aby mali súkromie. Určite by som aj nedokázala odtrhnúť pohľad z nich. Dobre sa poznám.
Po pár minútach vyšli už prichystaní. Niall zastal pri mne. Za ruku ma potiahol, aby som vstala a niekam ma ťahal. Odbočili sme iným smerom, ako išli ostatní.
,,Kam ideme?" spýtala som sa.
,,Uvidíš," nič viac, nič menej. Mohla som len hádať. No celkom som to tušila.
Otvoril jedny dvere. Vošli sme do miestnosti, kde boli už dve baby. Nepoznala som ich.
,,Ahojte," pozdravil ich, čím si získal ich pozornosť.
,,Takže Adne toto je Eleanor, Louisova priateľka a toto je Perrie, Zaynova priateľka. Dajte mi tu na ňu pozor baby," predsavil nás a ešte stihol niečo dodať. Potom utekal za ostatnými. Ostala som tam sama stáť.
,,Poď si sadnúť. Nestoj tam tak. Odtiaľ nič neuvidíš," potiahla ma za euku Eleanor. S oboma som si sadla do kresiel a pozrela som pred seba. Mala som perfektný výhľad na pódium.
,,Takže ty si už tiež jedna z nás?" spýtala sa ma Eleanor. Nechápavo som pozrela na ňu.
,,Chodíš s Niallom, nie?" Iba som pokrútila hlavou.
,,Jeho a aj chhalanov poznám len tri dni," povedala som jej.
,,Ako si sa s nimi spoznala?" zaujímala sa Perrie.
,,Som sesternica ich vizážistky Suzi. Išlo to tak nejak samo."
,,Jáj, tak ti si tá Adne. Louis mi ťa pred včerom spomínal. Asi sa pomýlil, keď mi ťa popisoval. To ma pomýlilo, prepáč," ospravedlnila sa mi Eleanor.
,,To nič Eleanor. Iba dnes pred pár hodinami mi Suzi prefarbila vlasy na moju prirodzenú farbu," usmiala som sa.
,,Prosím, volaj ma El. Všetci ma tak volajú."
,,Okej. Nemám s tým problém. A ty Perrie? Aj teba zvuknú nejak skrátene volať?" pozrela som na Perrie.
,,Vlastne ani nie. Keď sme pri tých skratkách ako volajú teba?"
,,Jednoducho Adne. No pokým mi jedna dobrá kamoška nevymyslela. Adi." Ako som dohovorila, spustila sa hudba a chalani vybehli na pódium. Začal sa koncert. Celý čas som ich sledovala počúvala. Boli úžasný. S babami sme sa ešte rozprávali o rôznych veciach počas prestávok, keď sa išli prezliecť. Celkom sme sa spriatelili. Boli milé. Som zvedavá, aká bude tá Liamova priateľka Danielle. Keď sa koncert skončil, išli sme za chalanmi.

 
         
Eleanor Calder                                                           Perrie Edwards


 

2 komentáre:

  1. fajn to jee super :) len sa s tím uš konečne rozhýb :D

    OdpovedaťOdstrániť