nedeľa 10. marca 2013

Heart attack 9





Odviezol ma až pred vchod. Pozrela som naňho.
„Ďakujem za odvoz. Chceš ísť aj hore?“ spýtala som sa ho ani neviem prečo. Mykol plecami. Zaparkoval na parkovisku pri bytovke a išli sme hore do bytu. Z nôh som zhodila topánky a prešla do kuchyne pre niečo na pitie.
„Dáš si niečo?“ zakričala som z kuchyne.
„Nie ďakujem.“

„No dobre. Cíť sa tu ako doma.“ Prešla som do svojej izby. Vyzliekla som si šaty, ktoré som mala na sebe a hodila ich na stoličku. Zo skrine som si vybral čisté spodné prádlo a išla si ho prezliecť do kúpeľne. Potom som sa zas hrabala v skrini. Obliekla som si obyčajné červené tričko a čierne legíny. Zobrala som si notebook a zapla ho. Pripojila som si internet a pozrela, čo je nové na nete. Potom som na skype si všimla, že Katy už je online. Hneď som aj pri nej klikla na videohovor.
„Ahoj,“ pozdravila ma s veľkým úsmevom Katy.
„Ahoj. Prepáč, že som sa skôr neozvala. Iba teraz som sa konečne dostala domov a k notebooku,“ ospravedlnila som sa jej. Rozprávali sme po slovensky.
„To je v pohode. Aspoň teraz si sa ozvala. No spusti, čo si robila tých pár dní, ktoré si tam,“ zvedavo pozerala na mňa. Predtým, ako som však začala rozprávať, spýtala som sa : „Poznáš skupinu One Direction?“ 
„Poznám, no ako to súvisí s tým, čo si tam robila?“ nechápala.
„No chalani z tej skupiny s tým súvisia a veľmi. Pretože Suzi je ich vizážistka...“ začala som jej vysvetľovať, no prerušila ma krikom.
„Neverím! Ty poznáš Harryho Stylesa a aj ostatných chalanov?“ neveriaco zakričala.
Už som otvárala ústa, že jej odpoviem, keď do izby vošiel Harry.
„Volala si ma?“ spýtal sa ma. Pozrela som naňho.
„Kto je to? Ty si už aj stihla zbaliť nejakého pekného Angličana? Nezdáš sa,“ smiala sa Katy. Harry nechápavo pozrel na mňa. Nerozumel jej, keďže rozprávala po slovensky. Naznačila som mu, aby si sadol ku mne na posteľ.
„Harry, toto je moja dobrá kamarátka Katy. Katy, toto je Harry Styles,“ zoznámila som ich, ale hovorila som už po anglicky, nech rozumie aj Harry.
„Hi, Katy,“ pozdravil ju a videla som, ako sa začervenala. Ďalej sme sa už rozprávali po anglicky. Harry sedel celý čas pri mne. Po asi hodine som sa s ňou rozlúčila a vypla hovor. Celý čas, ako sme volala, pozerala na Harryho a vypytovala sa ho na kadečo. Veľmi sa jej ani nečudujem. Veď nie každý deň hovorí so slávnym Harrym Stylesom. 
„Prezlečiem sa a pôjdeme?“ spýtala som sa ho. Prikývol, ale stále ostával v izbe.
„Nechcem ťa vyháňať, ale rada by som sa prezliekla.“ Pochopil, na čo mierim a vyšiel. Prešla som k skrini a otvorila ju. Pohrabala som sa tam a nakoniec sa rozhodla pre rifľové minišaty a ku tomu modré lodičky.
 

Ešte k tomu som dala nejaké doplnky. Upravila som si make-up a vyšla za Harrym. Spolu sme vyšli z bytu. Zamkla som ho.
Keď sme nastúpili do auta, opýtala som sa ho : „Nepôjdeme sa niekam najesť? Nejaká som hladná.“
„Jasne. Aj ja by som niečo jedol.“ Cestou bolo ticho. Zastali sme v Nando’s. Objednali sme si a sadli na voľné miesto. Počas toho, ako sme jedli, sme sa rozprávali. Rozprával mi o sebe. Potom sa pýtal aj na mňa.
 „Čo takého by si chcel vedieť. Ja nemám ani trocha zaujímavý život. Skôr naopak. Len by som sa ťa unudila k smrti.“
„Ale netáraj. Také úžasné dievča ako ty má určité skvelý život.“ Z toho komplimentu som zostala celá červená. Hľadel mi pri tom do očí. Z toho som bola ešte viac červená. Radšej som odvrátila pohľad na jedlo.
„V živote som toho veľmi veľa nedosiahla. Jedine, keď ta, že som sa vzoprela rodičom a rozhodla sa žiť tu so Suzi. Nemala som to nikdy ani trocha ľahké,“ v hlave mi preletelo pár myšlienok na môj starý život.
„Nepôjdeme už?“ pozrela som naňho. Dojedli sme zvyšky a vyšli. Tam nás však nič príjemné nečakalo. Bolo tam kopu novinárov a fanúšičky. No nič príjemné. Z každej strany som videla blesknúť blesk fotoaparátu. Ostala som zarazene stáť.
Z tranzu ma prebral Harry. Chytil ma za ruku a začal niekam ťahať.
„Poď,“ šepol mi. Predierali sme sa cez tú kopu. Zo všetkých strán som počula otázky typu : Kto je to? Je to vaše nové dievča? Či znova ďalší úlet na noc?  A tak ďalej. Ignoroval otázky a ťahal ma preč. 
Konečne sa nám podarilo „prejsť“ a bežali sme preč. Veľmi mi to nešlo, keďže som mala obuté opätky. Len ma spomaľovali. Trocha som ho spomalila. Nechápavo pozrel na mňa. Rýchlo som si vyzula topánky a bežali sme ďalej. Radšej som sa ani neotáčala. Ešte by som sa zľakla, koľkí bežia za nami. Už som pomaly nevládala. Teraz som začala spomaľovať nechtiac. Už som nevládala. Aj Harry si to všimol. Zastal. Zdvihol ma do náruče, aj keď som protestovala a bežal spolu so mnou. Po asi dobrých desiatich minútach behu, sme ich konečne striasli a skryli sa.
„Kde to sme?“ spýtala som sa ho popritom, ako som sa obúvala.
„Je to byt mojej sestry Gemmy. Teraz je na niekoľko dní doma u rodičov. Mám kľúče, keby som sa potreboval skryť pred novinármi ako aj dnes. Alebo keby sa niečo stalo,“ usmial sa na mňa.
„Aha,“ chápavo som prikývla a úsmev mu opätovala. „Ináč dobrú výdrž máš.“
„Díki, už to mám pri toľkom behu pred fanúšičkami a novinármi natrénované,“ znova sa usmial na mňa. „Dáš si niečo? Asi tu chvíľu ostaneme, kým sa to vonku upokojí.“ Pokrútila som hlavou. Sadla som si na gauč. Tiež si sadol vedľa mňa. Zobral ovládač a zapol televízor. Chvíľu len tak bezcieľne prepínal. Nakoniec však nechal nejaký film. Práve sa začínal. Už začiatok sa mi nepáčil. Nepoznala som tento film a viem aj prečo. Horory nemám rada. Veľmi sa pri nich bojím. Tak to bolo aj teraz. Pevne som držala vankúš a skrývala si tvár. Akurát bola taká časť, ktorú nemám rada. Keď ma niekto objal, veľmi som sa naplašila. Ale bol to len Harry. Viac som sa k nemu pritlačila a tvár skryla na jeho hrudi. Bolo to príjemné. Len nech sa nezamilujem do neho,“ prebleslo mi hlavou. Nebolo by to dobré. A len nedávno som sa spamätal z jedného vzťahu, neskočím  hneď do ďalšieho. A asi by som nevydržala pohľad na to, že objíma iné dievčatá.
Takto som rozmýšľala, preto som si nevšimla, že film skončil. Harry ma ešte stále držal v objatí. Keď som si to uvedomila, odtiahla som sa.
„Pôjdeme už?“ spýtala som sa ho. Smutne prikývol. Počkať, smutne? Že by sa aj on začal zamilovávať do mňa?
 Vypol televízor a vstali sme z gauča. Vyšli sme a Harry zamkol. Potom sme vyšli aj z vchodu. Našťastie už tam nikto nesliedil. No aj tak sme si dávali celú cestu, ako sme došli k autu pozor.

Harry
Bežal som aj spolu s ňou pred novinármi. Už som nevládal ďalej bežať a niesť ju v náručí. Aj keď mi to nebolo nepríjemné. Naopak, bolo mi to veľmi príjemné. Spomenul som si na to, že kúsok odtiaľto má byt Gemma. Bežal som s ňou tam. Pri vchode som ju neochotne položil a odomkol. Vošli sme dnu a vyšli na poschodie, kde má byt.

„Kde to sme?“ spýtala sa ma popritom, ako sa obúvala.
„Je to byt mojej sestry Gemmy. Teraz je na niekoľko dní doma u rodičov. Mám kľúče, keby som sa potreboval skryť pred novinármi ako aj dnes. Alebo keby sa niečo stalo,“ usmial som sa na ňu.
„Aha,“ prikývla a úsmev mi opätovala. „Ináč dobrú výdrž máš.“
„Díki, už to mám pri toľkom behu pred fanúšičkami a novinármi natrénované,“ znova som sa usmial na ňu. „Dáš si niečo? Asi tu chvíľu ostaneme, kým sa to vonku upokojí.“ Pokrútila hlavou. Sadla si na gauč. Tiež som si sadol, vedľa nej. Zobral som ovládač a zapol televízor. Chvíľu som len tak bezcieľne prepínal. Nakoniec som však nechal nejaký film. Práve sa začínal. Vyzeral celkom zaujímavo. Sledoval som ho a jedným okom aj Adne. Neviem prečo, ale veľmi sa mi páči už od tej chvíle, ako som ju prvýkrát videl. Je nádherná a aj veľmi milá. Úplne ma dostala, trocha osm sa zamyslel. Potom som si však všimol, ako pevno drží vankúš a skrýva si doň tvár. Nevedel som odolať a objal som ju. Najskúr sa naplašila, ale keď si všimla, že som to len ja, viac sa ku mne pritlačila. Tvár si skryla na mojej hrudi. Ďalej som sledoval film, no kvôli nej som sa naň nevedel sústrediť. Preto somsi ani nevšimol, kedy film skončil. Asi ani ona nie, stále sa ma držala ako kliešť. No keď si aj ona uvedomila, že sa skončil, odtiahla sa. 
„Pôjdeme už?“ spýtala sa ma. Smutne som len prikývol. Ešte som nechcel ísť. Chcel som tu sedieť a držať ju vo svojom náručí. Tak ako v noci potom, ako sme sa spolu vyspali. Neľutujem to. Viem aj, že chce, aby sme po tom ostali len priatelia, ale neviem, či to ja zvládnem. Asi sa pomaly začínam zamilovávať do nej. Nemienim tomu brániť.  
Nakoniec som vypol televízor a vstali sme z gauča. Vyšli sme a zamkol som. Potom sme vyšli aj z vchodu. Našťastie už tam nikto nesliedil. No aj tak sme si dávali celú cestu, ako sme došli k autu pozor.
Celú cestu domov som stále jedným očkom pokukoval po nej. Nevedel som si pomôcť.
Keď sme došli, boli približne už tri hodiny. To som tak dlho bol s ňou? Prešli sme do obývačky. Tam boli Liam, Louis a Niall rozvalení pred telkou. Mali pustené dvdéčko. Prisadli sme k nim, tam kde sa dalo.
„Kde je Zayn?“ spýtal som sa ich, aj keď som aj tušil, že kde bude.
„Išiel niekam s Perrie,“ odpovedal mi Liam bez toho, aby odtrhol pohľad od obrazovky. Film o pár minút skončil. Už vidím, ako sa zas budeme hádať, čo pozerať. Ako vždy.
„Pripravená?“ spýtal sa Niall Adne. Prikývla a niekam odišli. Pichlo ma pri srdci od žiarlivosť.
„Idem za El, majte sa,“ zdvihol sa aj Louis a odišiel. Ostal som tam s Liamom.
„Máš ju rád?“ pozrel na mňa. Toto ma prekvapilo.
„Čože?“ skúšal som to zahrať na nechápavého.
„Netvár sa, že nechápeš tomu, čo sa ťa pýtam. Dobre to vieš. Všimol som si aj, ako sa na ňu pozeráš.“ Tak a teraz som musel s pravdou von. Jemu sa nedá klamať. Vzdychol som si.

2 komentáre: