nedeľa 31. marca 2013

I love your little things



Už to pomaly prestávam zvládať. Toľko veľa nenávistných správ dostávam a neviem prečo. Nič som nikomu neurobila, iba som začala chodiť s človekom, ktorého nesmierne milujem. Je to snáď trestné. Oni si myslia, že hej. Neustále čítam len o tom, aká som tučná, alebo aby som zomrela, alebo sa mi niečo stane, keď sa s ním nerozídem. Neustále ma musí utešovať a vraví mi, aby som to ignorovala. No to sa nedá.Aj keď sa snažím ignorovať tie nenávistné správy,
vždy ma premôže zvedavosť a pozriem sa. Zo stoviek správ možno v dvoch mi želali len to dobré, a aby som si to nevšímala. Vraj tvorí spolu krásny tvár. Aspoň toto mi zdvihlo náladu. No ale keď idem po ulici, také ľahké to nie je. Najviac ma však zasiahlo to, keď mi do očí nadávali, že som tučná a vyzerám ako tučniak. Ja viem, že nie som najchudšia a najkrajšia. Vždy som si vtedy hovorila, že to nevadí. Ľúbi ma takú, aká som. No to už mesiac nie je tak. Už ma ani to nepresvedčí. Ani keď mi to sám hovorí. Už mesiac vždy chodievam potajomky vyvrátiť všetko, keď náhodou zjiem viac, ako je to v pláne. Zatiaľ sa mi to darí tajiť pred ním, ale dlho už nebude trvať a zistí to aj sám. Posledné dva týždne ho vždy stopnem, keď sa mi chce dostať pod oblečenie. Už mi trocha začína byť vidieť rebrá. Určite si hovoríte ako je to možné za mesiac. No ľahko. Ja som aj predtým bola chudá, ale tak s mierou. 
Práve sme dojedli a išli pozerať film. No vlastne chalani, ja som išla na záchod. Teraz som u chalanov doma a mali sme na obed pizzu. Podľa chalanov som veľmi málo jedla, zjedla som dva malinké kúsky, a tak ma donútili zjesť ešte dva veľké. No to nevyhovuje môjmu plánu. Takže aj keď nerada, ale musím to vyvrátiť. 
Vošla som do Liamovej izby a prešla do kúpeľne. Najlepšie je, že každý z nich má osobitnú kúpeľňu v izbe. Prešla som do kúpeľne a zamkla za sebou dvere. Potom som si sadla k záchodu a ...
Keď som skončila, spláchla som a vypláchala si ústa. Vypláchla som si ústa ústnou vodou a vyšla z kúpeľne. No vôbec som nepočítala s tým, že bude v izbe.
"Prečo to robíš?" spýtal sa ma a zdvihol pohľad ku mne. 
"Nechápem, o čom to rozprávaš," dobre som vedela, o čom hovorí, ale chcela som to zahrať.
"Ale vieš o čom hovorím. A veľmi dobre. Všimol som si, že s tebou nie je niečo v poriadku už pred pár dňami, keď si sa začala odo mňa odťahovať. Potom aj ako ti zrazu výraznejšie vidieť lícne kosti. Myslel som si, že sa mi to len zdá. No aj chalani si dačo všimli. Nechápem však, prečo to robíš?" Povzdychla som si a chcela odísť, aj keď viem, že to nie je riešenie. Ale nechcela som mu to však vysvetľovať. Som proste strašný zbabelec. 
"Kam ideš? Čakám, že mi to vysvetlíš," prešiel ku mne a chytil ma za zápästie. Otočil si ma k sebe. 
"Je to kvôli nim? Našim fanúšičkám?" potichu sa ma spýtal. Asi mu to začalo dochádzať. Vie aká som. Vie, že aj keď mu sľúbim, že si nebudem pozerať tie nenávistné správy urobím to. Vie aká som veľmi zvedavá. A vie aj, ako si všetko beriem príliš k srdcu. 
Stiekla mi prvá slza po líci. Hneď za ňou nasledovala aj ďalšia. Prstom mi obe zotrel. Pozrela som mu do očí. Videla som v nich ako ho bolí, že sa kvôli nemu trápiť. Bolí ho vidieť ma ja plakať. Silno a ochranitelsky ma objal. Držal ma vo svojom náručí, kým som ja mu plakala na hrudi. Slzami som mu zmáčala tričko, no obom nám to bolo jedno. Počkal, až kým sa nevyplačem a potom ma posadil na posteľ. doniesol mi kapesníky, aby som sa vysmrkala. Potom ma znova objal.Rukou ma hladil po chrbte. Pritlačila som sa k nemu najviac, ako som len vedela. Pobozkal ma do vlasov a ticho začal spievať.

I know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back
At the bottom of your spine
But I'll love them endlessly


Spieval mi ich pesničku Little Things, ktorú mám ta veľmi rada. Veľmi som si ju obľúbila. Liam mi ju rád spieva. Vie, že text tej pesničky ma upokojuje. 
"Milujem ťa a ty to vieš. Nevšímaj si, čo si ostatní myslia. teba nech zaujímala len to, čo si ja myslím o tebe. Milujem ťa takú, aká si. A tým myslím aj tie tvoje maličkosti. Neubližuj si kvôli tomu. Sľúb mi, že s tým prestaneš. Kvôli mne," povedal, keď dospieval. Pozrel mi do očí. Prikývla som.
"Sľubujem. A posnažím sa, aby som to aj dodržala. Aj ja teba milujem teba, a veľmi." Pobozkal ma. Užívala som si to. Veľmi ho milujem a nedokážem si predstaviť život bez neho. Preto sa musím zmeniť a to len kvôli nemu.

5 komentárov: