streda 27. marca 2013

Just coincidence or fate 8


Tak a konečne ďalšia časť. Posnažila som sa pre také dlhšiu. Dúfam, že mi to vyšlo.

Dojedla som a vrátila sa do obývačky. Sadla som si do voľného kresla a spýtala sa : "Takže, čo je pláne?"

"Choď si zbaliť plavky a osušku," prikázal mi Louis. 
"Načo?" nechápala som. 
"To zistíš potom," usmial sa na mňa. Tak som len prikývla a odišla do svojej izby. Zo skrine som vyhrabala jednu dvojdielne plavky a ešte z kúpeľne doniesla osušku. Dala som si to do väčšej čiernej tašky. Nevedela som, čo majú v pláne. Louis mi hovoril, aby som si len toto zbalila, ale zdalo sa mi to byť málo. Tak som ešte rozmýšľala, čo by som mohla potrebovať. 

"No keď povedal, aby som si brala plavky, tak pôjdeme asi niekam na kúpalisko alebo do lázní. Všade však potrebujem aspoň sprchový gél a telové mlieko," uvažovala som nahlas. Pre obe som si zbehla ešte do kúpeľne. Potom bol na rade outfit. Otvorila som skriňu a rozmýšľala. No nechcela som to už viac naťahovať, tak som sa rozhodla pre jednoduchý. Aj tak ho nebudem mať na sebe. Dala som si rifle a ružové tričko a na ruku hodinky. Len pre istotu. Obula som si vysoké tenisky. S taškou som sa vrátila do obývačky. Ako ma uvideli, hneď vstali a prešli na chodbu. Tam sa obuli a obliekli si zimné bundy. Ja som si okolo krku dala šál a na to zimný kabát. Ešte šťastie, že mi je dobrý od minulého roka. Mám o starosť menej. No stále potrebujem si dokúpiť veci. 

Pred bytovkou parkovalo Liamove auto a ešte čierny Range Rover. Ten je keď si dobre pamätám, tak Harryho. Aj som dobre hádala. Sadol si na miesto šoféra a do jeho auta nasadali ešte Louis a Zayn. Niall nastúpil k nám. 
Celú cestu som sa pozerala von oknom a sledovala cestu. Niekedy som pozrela na čierny Range Rover pred nami. Ten však mi zrazu zmizol z dohľadu.  
"Kam zmizol Harry s ostatnými?" spýtala som sa.
"Ešte išli pre Perrie. Louis chcel zobrať tiež Eleanor, ale momentálne nemá čas. Videl, že ste sa vtedy na opekačke dosť spriatelili," vysvetlil mi Niall. Len som s úsmevom prikývla a ďalej sledovala cestu predo mnou. 
Po nejakej dobe cesty sme tam už boli. Liam zaparkoval a vystúpili sme. O chvíľu pri nás parkoval aj Harry. Počkali sme, kým všetci vystúpia. 
"Ahoj. Rada ťa znova vidím," objala ma Pezz. 
"Aj ja teba," usmiala som sa. 
"Čo nového?" spýtala sa ma, keď sme sa od seba odtiahli. 
"Porozprávať sa budete môcť aj vnútri," prerušil náš netrpezlivý Louis. Obe sme len pokrútili očami a išli za ostatnými. Keď som rozmýšľala o kúpalisku, dobre som rozmýšľala. 
"Počkajte zatiaľ tu. Idem zaplatiť vstupné a a potom môžme ísť ďalej. Takže koľkí to sme?" prezrel si nás. Potom sa šiel zaradiť. Prebehla som k nemu.
"Choď za ostatnými. Ja som hneď pri vás," povedal Liam, keď si všimol, že som tam. 
"Pôjdem, ale najskôr si musím zaplatiť vstupné," pokrútila som hlavou.
"Nemusíš. Ber to ako hotovú vec," usmial sa na mňa a znova posúval späť k ostatným. Znova som pokrútila hlavou. No to už bol na rade.
"Sedemkrát dospelý," povedal postaršej pani. Prikývla a dala mu pásky na ruku. Liam jej dal peniaze a otočil sa ku mne. Chytil ma za ruku a ťahal odtiaľ. Medzi tým mi aj rýchlo jednu pásku omotal okolo pravého zápästia.
"Ale najbližšie budem pozývať," zdvihla som prst. "Nemám rada, keď niekto platí za mňa alebo si musím požičiavať peniaze. Zle sa cítim potom," priznala som napokon.
"Ber to ako darček k narodeninám," usmial sa na mňa.
"Narodeniny mám až vo februári."
"Tak darček na Vianoce."
"Keď ti poviem, že dobre, prestaneš s tým?" nadvihla som obočie. Prikývol. Vzdychla som si. 
Prešli sme k ostatným. Liam dal pásky ostatným a jednu si nechal. Dal si ju okolo zápästia.
Pri šatniach sme sa rozdelili. Chalani išli do pánskych a ja s Pezz do dámskych. Našli sme si skrinky vedľa seba a prezliekli sa. Prezliekla som sa do svojich čiernych kvietkovaných dvojdielnych plaviek. Pezz mala farebné dvojdielne.
"Páčia sa mi tvoje plavky," povedala som jej, keď som zatvárala skrinku. 
"Aj tvoje sú pekné," pochválila tie moje. 
"Ďakujem. Niekedy by si mala chvíľu čas?" spýtala som sa jej.
"Jasne. Čo potrebuješ?"
"No potrebovala by som ísť na nákupy. Nemám práve veľmi s kým ísť."
"Zavolám ti, kedy by som mala čas a dohodneme sa, kedy by to aj tebe vyhovovalo," usmiala sa. Prikývla som. Vyšli sme zo šatni a poobzerali sa okolo. Hľadali sme chalanov. Nikde sme ich nevideli. Zrazu som začula, ako Pazz kričí. Otočila som sa a uvidela ako ju má Zayn prehodenú cez plece a beží. 
Zrazu som pocítila dotyk na mojich bokoch. Kým som si stihla uvedomiť, čo sa deje, už si ma niekto prehodil cez plece. Bol to Liam. Aj ja som kričala. Hádzala som rukami a nohami všade možne. Chcela som sa vyslobodiť. No bol silnejší a nič nepomáhalo. 
Hodil ma do vody. S veľkým šplechotom som dopadla do vody a hneď sa potopila. Vyplávala som a vyliezla z vody. Škaredo som sa na nich pozerala. Všetci piati sa smiali pri kraji. Pozrela som na Pezz. Pohľadom sme sa dohodli, čo urobíme. Vyliezli sme z vody a pokým nedávali pozor a smiali sa sme ich strčili do vody. Potom sme sa aj my mohli smiať. No okrem tých dvoch. 
Potom sme sa už len bláznili a niekedy si oddýchli na lehátkach. Väčšinou len ja s Pezz. Keď sme mali od chalanov pokoj, rozprávali sme sa. Všeličo som sa od nej podozvedala. Sľúbila mi, že mi dá vedieť, kedy budú mať najbližšie koncert. 
"Idete? Ideme vyskúšať tobogany," pribehol k nám Louis. Prikývla som a vstala. 
"Ideš?" spýtala som sa Pezz. Len pokrútila hlavou a ostala tam. S Louisom som prešla až k toboganom. 
Vyskúšali sme hádam všetky. Ešte jeden ostával. Na tom sme však museli ísť po dvoch. Porozdeľovali sme sa išli. Najskôr Zayn s Niallom. Po nich Louis s Harrym a nakoniec ja s Liamom.
"Chceš byť vpredu alebo vzadu?" spýtal sa ma. 
"Jasné, že vpredu," usmiala som sa. Sadol si a potom ja pred neho. Chytil ma okolo pása. Pozrela som naňho. Len sa usmial a išli sme. 
Zopakovali sme si to ešte párkrát. Potom sme si však išli sadnúť na lehátka. chvíľu sme tam oddychovali. No potom sme znova išli do vody. Pomaly sa blížil čas odchodu.

S Pezz sme išli do dámskych a chalani zas do pánskych šatní ako na začiatku. Zo skrinky som si zobrala sprchový gél a išla sa trocha osprchovať. Potom sa vrátila ku skrinke. Trocha som sa nakrémovala a obliekla. Pri vstupe sme sa všetci stretli. Unavený sme vyšli a nastúpili do áut. Išli sme tak, ako predtým sem. Liam s Niallom ma odviezli domov.
"Ďakujem za super deň. Niekedy musíme zopakovať," objala som sa s oboma a išla do bytovky. 
Doma som si dala dolu kabát a zamierila do izby. Tašku som položila, no lepšie povedané hodila, pri stôl. Potom som padla do postele a ešte stále oblečená zaspala. Dnes to bol super deň. Úplne som vypla. Toto mi  chýbalo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára