streda 27. marca 2013

Just moment 1



Takže toto je nová poviedka, ktorú píše moja kamarátka Lucka. Tu je prvá časť. Ja som to nečítala ešte, ale pokúsim sa, čo najskôr.

"Ahojte" na začiatok by som sa vám chcela predstaviť. Volá sa Annie Stywensová, ale priatelia ma volajú An. Mám 18 rokov.Mám hnedé vlasy až po pás. Mám takú priemernú postavu. Bývam v Londýne. Je to tu super aj keď mi toto londýnske počasie niekedy už dosť lezie na nervy, ale už som si zvykla. Priateľa nemám. Práve som sa rozišla s mojím bývalím. Volal sa Jake. Asi si myslíte že naňho budem nadávať a neviem čo ešte, ale ste na veľkom omyle.. Mám ho rada a sme dobrí kamaráti, len sme sa rozišli pretože
nám to neklapalo. Poznám ho už od škôlky a odvtedy sme boli kamaráti navždy. Jedného dňa mi Jake navrhol, či by sme to neskúsili. Nemala som nič proti. Náš vzťah trval asi dva mesiace. Bolo to ako predtým len sme sa bozkávali a asi trikrát sme spolu spali. :D Ale obidvaja sme cítili, že to nieje ono, tak sme to skončili. Teraz sme kamaráti ako pred tým. No ale dosť k tomuto :D  Chodím do 3. ročníka na pedagogickú na odbor učiteľstvo/vychovávateľstvo. Som rada že tam somnou chodí aj moja najlepšia kamarátka Elis. Elis je vysoká a chudá blondýna s vlasmi nad zadok. V sobotu má 18 a s jej rodičmi jej usporiadávam narodeninovú párty. Všetko prebieha podľa plánov a som rada že Elis o tom anilen netuší :D (aspoň dúfam, ak to vie tak to hrá dobre :D ) Dnes je streda takže mám dosť času na posledné úpravy. Ale stále uvažujem čo pre ňu pripravujú jej rodičia, vraj to bude veľké prekvapenie ale nechcú mi to prezradiť pretože si myslia, že jej to poviem. To sú na veľkom omyle! Myslím si, že som dobrá klamárka :D To by na začiatok aj stačilo..

Je večer.... Som už naučená, a tak som sa prihlásila na facebook a zapla si twiter... Na fb som pozrela pár správ a nejaké tie upozornienia.. nič zvláštne, ako vždy žiadosti na hry a podobné /kedy tý ludia konečne pochopia že to nenávidím ?!/ chvílku som pozerala novinky a asi o päť minút nato mi pípla správa. Bola to Elis.
E: Ahoj :) No čo už si naučená na matiku :D ?
J: ahoj... jasné .. :D Buranská mi dá päťku, aj keby to mám dobre.. :D
E: veď všetci vieme že aká je ešteže tento rok ide do dôchodku :D
J: chvala bohu.... počuj Elis... čo chceš na narodeniny ? :D fakt neviem čo ti mám kúpiť :D (nejak som to museela zahrať aj keď už mám pre ňu darček. Kúpila som jej krásne biele šaty na ramienka približne nad kolená. K tomu čierne lodičky na opätku a malú čiernu vybýjanú kabelku cez plece)
E: An .. nerob si starosti, ja nič nepotrebujem, stačí my keď si niekam pojdeme sadnúť :)
J: fajn tak mi to nepovedz aj tak ti niečo kúpim :D
E: viem... poznám ťa už tých pár rokov a viem, že čo si zaumieniš, to musíš dodržať :D Inak ako je to medzi tebou a Jakom ?
J: tak ako pred tým, kým sme sa dali dokopy :D nič sa nezmenilo, som rada, že mám kamaráta ako je on :)
E: to ti závidím :D no, An ja už pôjdem tak zajtra pred školou?
J: áno, tak ako vždy o 7:25 :D dobrú noc :)
E: ahoj :) a aj tebe

....tak sme si dopísali a ja som rozmýšľala, ako to je s ňou a Erikom (Erik je jej priateľ, ale myslím si, že to neberie ani jeden z nich vážne ... Je to len taký "románik" na týždeň .. Aspoň tak to vidím ja. Neviem ako to cíti Elis... Ešte sme sa o tom nerozprávali.Ešte som si rýchlo pozrela twitter a všimla som si že si ma niekto follow-lov .. pozrela som si kto to bol, a keď som si všimla, že to je Liam Payne (prvé ma napadlo, že to nie je on naozaj, tak som si klikla na profil a skoro mi oči vyleteli, keď som zistila, že to je naozaj on!! :D ) oči sa mi rozžiarili a začala som pišťať, skákať a vrieskať ako nafetovaná :D Ešteže bývame v dome a nikto doma nieje :D Asi som sa nezmienila, že som Directionerka :D mám ich rada odvtedy, ako začínali. S Elis sme dokonca boli aj na ich prvom koncerte, bolo to neskutočné :D Vtedy som mala asi 15 :D Najradšej mám Liama :D je dokonalý, ale mám ich rada všetkých :) Tak som mu napísala"ahoj :) viem že mi neodpíšeš ale som strašne rada, že si si ma follow-lov. Ďakujem :)" aj keď som tušila, že mi neodpíše. :( Pozerala som ďalšie novinky a vvšimla som si, že mi odpísal .. neverila som vlastným očiam ! :D toto je môj nalepší deň v živote :D tak som si pozrela správu " ahoj , nemáš začo :) som rád že si šťastná a vlastne, nepovieš mi o sebe niečo ? " hneď som mu odpísala " jasné .. volám sa Annie, ale priatelia ma volajú An, mám 18 a som v 3. ročníku na pedagogickej odbor Vychovávateľstvo :) tak a povedz mi ty niečo o sebe, čo ešte neviem :D teda ak chceš :) "
" no myslím si že vieš o mne to najdôležitejšie... tak sa pýtaj čo by si chcela o mne vedieť? :) "
"ja neviem najradšej všetko :) ale nie... zaujímalo by ma či je pravda že ste sa s Dan rozišli "
"je to pravda, ale rozišli sme sa v dobrom, sme stále kamaráti :) a mám ju rád "
" jééj, aspoň niečo máme spoločné :) ja som na tom tak isto :) "
" nechápem... ako to myslíš ? " ..tak som mu všetko porozprávala čo sme s Jakom prežili a takto sme si písali aspoň do polnoci :D nakoniec som mu napísala že už musím ísť lebo zajtra mám ťažký deň . On mi odpísal " jasné a ešte jedna otázka, ak smiem :) odkiaľ si ? " on je taký zlatý <3 "jasné bývam v Londýne už odmalička :) snáď sa niekedy uvidíme :D " "snáď áno,fajn som si s tebou popísal :) dúfam že si to ešte zopakujeme :) tu je môj fb , pošli žiadosť tam si skôr napíšeme tak ahoj " JA ASI ODPADNEM ! LIAM PAYNE mi dal jeho fb :D s dobrým pocitom som zavrela notebook a išla som spať.

Ráno som vstala ešte pred budíkom, čo u mňa nie je zvykom :D Vstala som, vybrala som si zo skrini veci, vsadila som na klasiku svetlo-modré rifle, biele tričko s vytlačeným peace s krátkym rukávom, tyrkisový svetrík na gombíky a biele vysoké conversky. Išla som do kúpeľne, umyla som sa, na oči som si naniesla špirálu, očnú linku a ceruzku, na tenko som si natrela make up a vlasy som si nechala rozpustené. Šla som rovno do kuchyne kde som sa zrazila s mamou, pozdravila som ju, dala jej pusu a vybrala som si s chladničky jogurt. Kým som ho dojedla, mama odišla a stihla mi ešte zakričať, že ide do práce a vráti sa až večer. Juhúú, mám byt pre seba, keďže otec je na cestovke v amerike a som jedináčik :). Keď som sa vybrala z domu bolo presne 7:10 čo je akurát , bývam od školy asi 15 minút pešo.
Keď som prišla pred školu Elis tam už bola. Objala som ju a vykročili sme do školy. Deň prešiel celkom rýchlo /až na matiku/ mali sme pred sebou poslednú hodinu ktorú som však nemala s Elis, tak sme sa dohodli, že sa stretneme opäť pred školou. Občianska prešla rýchlejšie ako som čakala. To asi vďaka tomu že som sedela s Jakom a celú hodinu sme sa chichotali, až nás profesorka chcela vyhodiť a tak sme sa ukludnili. Po hodine som sa s ním rozlúčila a išla som pred školu. Stála som tam asi 10 minút ale Elis nikde nebolo. Už som jej chcela zavolať keď zrazu stála predomnou celá rozmazaná. Zľakla som sa a pýtala som sa jej čo sa jej stalo, ale nič mi nepovedala iba plakala. Tak som jej navrhla aby sme išli ku mne a tam sa porozprávame. Iba prikývla a išli sme. Po ceste sa trochu ukludnila. Otvorila som dvere, vyzuli sme sa a hneď sme šli do obývačky na gauč. Ja som si ešte odbehla do kuchyne a naliala som nám do pohárov džús. Podala som jej pohár, celý ho vypila a ja som si zatial sadla na gauč. Ani som sa jej  nemusela spýtať čo sa stalo a hneď spustila. "Videla som Erika, ako sa bozkával s nejakou šlapkou na chodbe a potom ju zatiahol na WC. Bože An ja neviem čo mám robiť. Ja som ho fakt lúbila. " dopovedala mi a hneď sa roplakala. " Elis ja som si myslela, že k nemu nič necítiš. Asi som sa mýlila a je mi to ľúto. Ale netráp sa kvôli nemu je to sukničkár.. a dobre si to vedela." dopovedala som tak, že poslednú vetu som povedala tichšie. Nechcela som aby sa trápila. Po chvíli si utrela slzy, pozrela sa na mňa tým jej typickým pohľadom. A ja som už vedela o čo ide. Vnikol jej nejaký nápad :D . A ja som už len čakala čo zo seba dostane. Usmiala sa a povedala .. " máš pravdu, ale chlapec ešte oľutuje" a ďalej sme to už nerozoberali. Pustili sme si telku akurát začínala nejaká komédia. Tak sme si to pozreli. Keď sa film skončil išli sme si spraviť jesť. Zajtra sme mali v škole iba nejakú protidrogovú prednášku a potom nás pustia domov. Tak som Elis navrhla aby u mňa ostala spať. Ona súhlasila a zavolala mame, že u mňa ostáva. Jej mama súhlasila. Elis zrušila hovor a iba sa usmievala. Tak sme išli na notebook a zapla som si fb. Uš mi tam blikala žiadosť o priatelstvo. Klikla som tam a bolo tam meno Liama. Elis len vypúlila tie jej velké modré očiská a ja som z úsmevom na tvári prijala žiadosť. Elis na mňa stále nechápavo pozerala. Tak som sa k nej otočila a všetko som jej porozprávala. Ona sa namňa pozerala s otvorenými ústami. "Zavri si tie ústa lebo ti tam niečo vletí." povedala som so smiechom. Konečne niečo povedala .. "Čože? To myslíš vážne? :D bože An, ty máš ale šťastie.".... mne ale stále niečo vŕtalo v hlave.. "Ale nechápem ako ma na fb našiel, lebo na twittery nemám moje meno a ani som mu to nepovedala." ... "Tak to netuším." už sme to ďalej neriešili a išli sme spať.

7 komentárov:

  1. Luci, konečne som si prečítala prvú časť, ktorú si napísala... je to bohovské a ešte som sa aj dobre nasmiala niekde :DD teším sa, kedy mi pošleš ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslím že tam neni nič vtipné :D vlastne ja už ani neviem čo som tam písala ale ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslím že tam neni nič vtipné :D vlastne ja už ani neviem čo som tam písala ale ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strašne pekne ti ďakujeme ,že si si pozrela náš blog!!!!!!Ešte by sme sa ťa chceli spýtať,že ako si dala hore do tej lyšty tie poviedky ,pretože mi na blogu máme už tri poviedky a chveli by sme ich od seba oddeliť .Mohla by si nám to napísať sem do odpovede alebo knám do komentárov. Ďakujeme!!!!!! Tvoj blog odporučíme :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to skvelé :D len tak ďalej Luci :DD teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. takže, chcela si, aby som ti sem dala koment.. tak tu ho máš :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem Erča a aj tebe Sofi :D :D :D Líška moja si to vychytala :D

    OdpovedaťOdstrániť