sobota 2. marca 2013

Nahradený 18+





,,To snáď nie, už znova mi to urobil. Ja blbá, prečo som mu dávala tú druhú šancu. Mala som vedieť, že mi znova spraví," rozčuľovala som sa cestou do klubu. Plakať som už neplakala. Veď načo. Nezaslúži si, aby som kvôli nemu preliala ešte nejakú slzu. Ostal vo mne len hnev.
Vošla som do klubu a rovno si to zamierila k baru. Chcela som sa opiť a na chvíľu prestať nad tým rozmýšľať. Najviac ma hnevalo, že som bola taká sprostá a uverila mu. Je úplný hajzel a nikdy sa nezmení.

Objednala som si vodku, ktorú som následne aj kopla do seba. Tak to bolo aj s troma ďalšími. Potom som vstala. Upravila si minišaty a prešla do stredu parketu. Začala som tam vlniť bokmi do rytmu hudby. Po pár piesňach som sa vrátila k baru. Na parkete bolo už príliš dusno.
Kopla som do seba dve panáky. Niekto si prisadol ku mne. Zdvihla som hlavu a následne znova sklonila.
,,Ak ma chceš znova prehovoriť, aby som mu dala ďalšiu šancu. Už nie," prehovorila som k nemu.
,,Ani to nemám v pláne. Čo piješ?" znova som pozrela na Zayna.
Dali sme ešte pár vodiek. Zayn pomaly dohnal môj počet pohárikov. Už ma nebavilo tu len tak posedávať a popíjať. Zdvihla som sa zo stoličky a Zayna ťahala za sebou na parket.  Najskôr sa mu nechcelo, ale nakoniec išiel. Na parkete som sa vrtela do rytmu hudby okolo neho. Zadkom som sa mu obtierala spredu o rozkrok. Vzdychol mi do ucha. Len som sa nadržane pousmiala. Pomaly mi vychádzal môj cieľ. Chytil ma za boky a začal bozkávať na krku. Hlavu som nahla dozadu, položila ju Zaynovi na plece a slastne vzdychla. Otočila som sa, objala okolo krku a pobozkala. Jazykom sa mi hneď dobil do úst. Spolupracovala som.
„Pôjdeme k tebe? Nechcem ísť k sebe. Tam určite bude Harry a toho už nikdy v živote nechcem vidieť,“ spýtala som sa ho, keď sme sa nachvíľu odtiahli od seba. Chytil ma za ruku a ťahal k východu. Pred klubom sme si stopli taxík. Pokým sme sa doviezli do domu chalanov, celú cestu sme sa bozkávali.
Zayn zaplatil taxikárovi a vystúpili sme. V dome bolo ticho.
„Kde sú všetci?“ spýtala som sa ho.
„V skratke, nie sú tu,“ otvoril dvere. Vošli sme dnu. Zavrel ich za mnou a pritlačil ma o ne. Začal ma tam bozkávať a rukou zašiel pod šaty. Prešiel aj k nohavičkám. Dráždil ma cez ne. Nadržane som vzdychla.
„Poďme radšej hore,“ povedala som mu a vytiahla jeho ruku spod mojich šiat. Vyšli sme do jeho izby. Znova ma pritlačil k dverám. Prisal sa mi na krk, kde mi robil malé fliačiky. Rozopol mi šaty a stiahol dolu. Mal to o dosť ľahšie, keďže som nemala podprsenku. Vyzliekla som mu tričko. Znova sa mi prisal na krk. Rukami mi láskal prsia. Nakoniec ma chytil pod zadkom a zdvihol. Nohy som mu omotala okolo pása. Prešiel k posteli, kde ma aj položil. Stiahol mi nohavičky, ktoré boli už dosť vlhké. Len sa usmial a strčil do mňa rovno dva prsty. Vzdychla som od slasti. Pomaly začal nimi prirážať.
,,Zayn," zakňučala som. Chcela som, aby zrýchlil. No on len do mňa strčil ďalší prst. Teraz už zrýchlil. Vzdychala som ostošesť. V tom najlepšom však prestal. Ale len kvôli tomu, aby prsty vymenil za jazyk. S ním brutálne kmital vo mne. Konečne došiel môj orgazmus. Vykríkla som jeho meno a prehla sa v páse. Chvíľu som to predýchala. Potom som ho prevalila pod seba. Stiahla som mu dolu rifle aj spolu s boxerkami. Bozkávala som ho na hrudi a išla nižšie. Snažila som sa však stále obtierať o Zaynovu pýchu. Kvôli tomu nahlas vzdychal. Rukou som nahmatala jeho kamoša a začala pohybovať hore-dole. Prešla som medzitým až tam dole. Nachvíľu som prestala. Odpoveďou mi bol Zaynov zamračený pohľad. Ignorovala som ho a pokračovala. Oblízla som špičku a strčila si ho do úst. Teraz hlavou som pohybovala hore-dole. No Zaynovi asi nevyhovovalo moje tempo, tak ma chytil za hlavu a začal si ho určovať sám. Po chvíli sa mi urobil do úst. Už zo zvyky som to prehltla. Rozdýchal to a prevalil ma.
,,Mám si..." presne viem, čo sa chce opýtať, tak som ho stopla.
,,Beriem prášky." potom som ho vášnivo pbozkala. Hneď ho aj vrazil do mňa. Chvíľu počkal a potom začal prirážať. Nie ako Harry. Ten niekedy ani nepočkal, kým si zvyknem. Hneď začal prirážať. Najskôr prirážal jenne, ale postupne pridával na rýchlosti. Napokon sa jemnosť úplne vytratila a ostala len vášeň. Nechtami som sa mu zaryla do chrbta. Vtedy pridál už do brutálnehi tempa.
,,Zayn, už..." šepla som.
,,Ešte chvíľu," povedal a ďalej prirážal ako diabol. Nakoniec dorazil orgazmus k nám obom naraz. Vykríkli sme svoje mená a urobili sa. Jeho teplá tekutina sa rozliala do mňa. Horúčava zaplavila naše telá. Padol na mňa. Chvíľu sme to predýchavali. Potom vyšiel zo mňa a prevalil sa vedľa. Pritiahol si ma k sebe a zakryl nás dekou.
,,Vieš Kim, už dlhší čas ti chcem niečo povedať," začal. Pozrela som naňho. Pozeral mi do očí.
,,Harry si ťa nezaslúžil. Predtým som bol blbý, že som sa nechal presvedčiť. No Harry je Harry. Veď ho poznáš. Už dlhší časť niečo cítim k tebe," nadvihol sa, aby lepšie videl na mňa a dokončil to : ,,Kim, milujem ťa."
Na toto som nevedela, čo povedať. Vždy bol pri mne. Hlavne pri tom najhoršom. Aj ja som nejakú dobu pociťovala podobné city k nemu.
,,Ja nie som istá v mojich citoch k tebe. No je to niečo podné," nakoniec som povedala. Pozerala som naňho a čakala, ako bude reagovať. Len ma pobozkal.
,,To je v pohode," znova ma pobozkal. V tom sa niekto vrútil do izby.
,,Zaaayn. Ona ma opustila," opitom vykríkol Harry. Skovala som sa mu viac do náruče.
,,To si neurobil," povedal.
,,Že zle vidím a nie je to tam Kim?" vykríkol. Toto už naberalo zlých otáčok.
,,Je a môžeš si za to sám," pokojný hlasom mu povedal a pritiahol si ma bližšie.
,,Toto ti ešte oplatím," rozzúrene povedal a odišiel.
,,Neboj sa. Zajtra si to nebude pamätať. A keby hej, ochránim ťa," pobozkal ma do vlasov a potom som mu zaspala na hrudi.

3 komentáre: